Gezien zijn huidige functie als 'daily' weinig nieuws op het front van de GT.
Vandaag toch maar eens gaan sleutelen.
Volgende problemen.
MetertjesDe temp meter doet het niet.
Sensor verwisselt. Geen soelaas.
Voor mijn gevoel komt hij nu wel een beetje maar das meer een geveol als dat ik het ook duidelijk heb kunnen waarnemen.
Ook het lampje knippert niet even bij starten.
Tegelijkertijd doet de meter van de brandstoftank het ook niet.
Vandaag even er uitgedraaid en de stekkertjes enz schoongemaakt.
Het systeempje ziet er goed uit en is niet verroest.
Geen resultaat dus.
Iemand enig idee? Krijg het gevoel dat de tellerunit gewoon niet genoeg massa krijgt of zo, maar dan zou de rest het toch ook niet goed moeten doen.
Lampjes enz doen het namelijk wel.
BezineleidingenDaarnaast maar eens wat leidingen vervangen.
Het wad de bedoeling om er mee naar rotterdam te rijden en dan uit mekaar te schroeven.
Das anders gelopen.
Na een paar jaar stilstaan waren de benzineleidingen dus na deze nieuwe kilometers lekker gaan lekken.
Dat zit gelukkig nu weer goed.
FanDe fan blies maar erg zwak en viel af en toe helemaal weg.
De fan maar eens schoongemaakt en de contactjes schoongemaakt.
Blaast nu weer goed en valt niet uit.
CarbDe carb opnieuw afgesteld. Liep niet meer naar behoren na het reinigen van de carb. Bleek uiteindelijk een te hoge CO te zijn.
GT loopt nu weer als een zonnetje.
Enige waar ik mee zit is dat hij als ik de snelweg af kom opeens rond de 1400 toeren stationair loopt. Na twee stoplichten is dat weer weg. Dit doet hij alleen na de snelweg.
Ach, al met al weer lekker 2 uurtes in de garage kunnen sleutelen