Auteur Topic: waarom!  (gelezen 4325 keer)

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
waarom!
« Reactie #45 Gepost op: zo, 05 nov 2006, 20:47:38 »
ivm homoligatie dus .maar des al nietemin nog knap
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline edgard

  • Non-Register lid
  • Berichten: 85
  • Geslacht: Man
waarom!
« Reactie #46 Gepost op: zo, 05 nov 2006, 20:50:32 »
Ik wil best naar die meeting komen als er een beetje animo voor is teminste ik weet niet wat het precies inhoud

En als de auto volgende week een beetje uit de strijd komt dan rijden we de laatste wedstrijd van dit jaar in koekelare in belgie maar denk dat dat geen probleem is

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
waarom!
« Reactie #47 Gepost op: zo, 05 nov 2006, 20:53:08 »
najaars meet is een soort van afscheids meet van het seizoen ,animo is overhet algemeen een auto of 20 ,maar wel vervente polo liefhebbers ,verwacht eigenlijk dit jaar een grotere opkomst ivm het afscheid van mark die naar canada emigreert
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline edgard

  • Non-Register lid
  • Berichten: 85
  • Geslacht: Man
waarom!
« Reactie #48 Gepost op: zo, 05 nov 2006, 20:57:27 »
Oke dan nou is goed ik laat na volgend weekend weten of we komen
Zullen we mark even een rondje mee laten rijden voordat hij weg gaat
Ik weet niet wie mark is maar dat komt goed

Offline Douwe

  • L86C-0029 "Blikopener"
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.791
  • Geslacht: Man
  • Blikopener
waarom!
« Reactie #49 Gepost op: zo, 05 nov 2006, 20:57:33 »
Dit heeft mede oorzaak dat vw motorsport toen meer bezig was met de golf

Ze waren in die tijd wel degelijk met de Polo bezig, is een hele lange tijd een Polo Cup geweest (ask Schumi..)
Ik dacht eigenlijk dat een 2 G40 wel was gehomologeerd, en dan ook nog
de brede versie  -naughty-

Helaas krijg je bij VWM absoluut nergens info meer over  -boehoe-



Niks Oldskool, gewoon OUD én ORIGINEEL!

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
waarom!
« Reactie #50 Gepost op: zo, 05 nov 2006, 21:09:21 »


dis mark
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline edgard

  • Non-Register lid
  • Berichten: 85
  • Geslacht: Man
waarom!
« Reactie #51 Gepost op: zo, 05 nov 2006, 21:11:11 »
Ja dat klopt wel met de g40
Maar er is een regel dat een auto met turbo of compressor een vermenig vuldiging van de cilinder inhoud krijgt van 1,4 dus 1300cc x 1.4 is1820 cc
En dat is de klasse van 1600 cc tot 2000cc en die auto's moeten 1230kg wegen
Zie jij maar eens een polo naar 1230 kg te krijgen ja volstorten met beton
Dit is gedaan omdat er toen der tijd de renault 5 turbo was en die auto's waren zo snel en er kwam zoveel vermogen uit dat je met een hele dikke auto moest komen om deze bij te houden
En ik vind altijd het mooiste blijft zoveel mogenlijk pk's uit een ongebazen motor

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
waarom!
« Reactie #52 Gepost op: zo, 05 nov 2006, 21:11:40 »
Oke dan nou is goed ik laat na volgend weekend weten of we komen
Zullen we mark even een rondje mee laten rijden voordat hij weg gaat
Ik weet niet wie mark is maar dat komt goed

Mark = ikke = Pegelmeester/Ledenadministratie van dit zootje ongeregeld  -love-


Ennuh ererondje sla ik nie af, moet ik een helm mee ? :)

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
waarom!
« Reactie #53 Gepost op: zo, 05 nov 2006, 21:12:07 »
mee eens  -hitit-
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline edgard

  • Non-Register lid
  • Berichten: 85
  • Geslacht: Man
waarom!
« Reactie #54 Gepost op: zo, 05 nov 2006, 21:16:36 »
Nee mark helm is niet nodig

We hebben altijd de regel om op de weg geen onbezonnen dingen te doen

De meeste ongelukken met rallyrijders gebeuren met het testen op de openbareweg

Maar we gaan zeker een stukje rijden kan je het gevoel een beetje krijgen
Dan snap je ook hoe snel zo een autotje kan zijn met optrekken en bochten werk

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
waarom!
« Reactie #55 Gepost op: zo, 05 nov 2006, 21:49:28 »
-thumbsup-

Offline Douwe

  • L86C-0029 "Blikopener"
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.791
  • Geslacht: Man
  • Blikopener
waarom!
« Reactie #56 Gepost op: zo, 05 nov 2006, 22:09:04 »
Mark ook ff Cup testen??




Moet je wel zelf rijden..
Niks Oldskool, gewoon OUD én ORIGINEEL!

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
waarom!
« Reactie #57 Gepost op: zo, 05 nov 2006, 22:14:42 »
Hmm...weet niet of ik dat wel wil...DUH !

 -sturen-  -naughty-

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
waarom!
« Reactie #58 Gepost op: zo, 05 nov 2006, 22:59:01 »
ik denk dat ik ook ga emigreren!!

 -sturen-  -prut-
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
waarom!
« Reactie #59 Gepost op: zo, 05 nov 2006, 23:07:32 »
withstupid  :D