Algemeen forum > Voorstellen

hallo allemaal!

<< < (5/5)

mahler:

--- Citaat van: Jaap op di, 19 dec 2006, 09:09:00 ---
--- Citaat van: mahler op ma, 18 dec 2006, 17:51:00 ---zit alleen wel een beetje hoog zoon golf2 onderstel  
--- Einde van citaat ---

Hoog tijd dat je dit topic even helemaal door leest..
--- Einde van citaat ---

hoe bedoel je dat... zie verder niets over onderstellen, alleen over het reviseren van de originele stoelen.

PoloDennis:

--- Citaat van: mahler op di, 19 dec 2006, 09:56:00 ---
--- Citaat van: Jaap op di, 19 dec 2006, 09:09:00 ---
--- Citaat van: mahler op ma, 18 dec 2006, 17:51:00 ---zit alleen wel een beetje hoog zoon golf2 onderstel  
--- Einde van citaat ---

Hoog tijd dat je dit topic even helemaal door leest..
--- Einde van citaat ---

hoe bedoel je dat... zie verder niets over onderstellen, alleen over het reviseren van de originele stoelen.
--- Einde van citaat ---

er staat wel in dat diverse volkswagens dezelfde zittingen en leuningen gebruikt zijn op diverse onderstellen, dus in sommige gevallen kan je de zitting en rugleuning op een ander onderstel zetten.

mahler:
heb niet goed gelezen idd :)

Als ik dus een sportstoelen setje uit een polo zou fixen kan ik de zaak overzetten en zit ik weer netjes op de juiste hoogte... I'll keep that in mind  -thumbsup-

martijn:
volgens mij al bij een normaal setje polo stoelen. Dan zet je de schuimdelen en bekleding van de golf stoelen over.

toch??

Dennis:
Stoelframes van niet-sportstoelen zijn gelijk aan frames van sportstoelen, ze missen alleen de "stangen" waar de wangen van de zitting overheen vallen.

Ik heb nog een los zitting-frame over van een polo sport-stoel, met hoogteverstelling.
Hier zou je dus van de Golf stoel het schuim en bekleding op over kunnen zetten.


Het lijstje wat ik vermeld heb geldt alleen voor het de stoelvulling, de frames voor zitting en/of leuning zijn niet altijd uitwisselbaar.



Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie