Algemeen forum > Voorstellen

hallo allemaal!

<< < (2/5) > >>

Dennis:

--- Citaat van: PoloDennis op ma, 11 dec 2006, 22:07:00 ---En weer iemand uit Groningen, welkom.
--- Einde van citaat ---

withstupid  :D

Al bekend van het Volksforum volgens mij, toch?

PoloDennis:

--- Citaat van: mahler op ma, 11 dec 2006, 22:20:00 ---jij komt ook uit Groningen? Ik ben nog student en woon in de bloemstraat... sleutelen doe ik nagenoeg altijd bij mijn pa in Friesland dus daar staat de polo meestal  -klus-
--- Einde van citaat ---

Ja, ik kom ook uit Groningen, ik ben ook nog student en ik woon aan de Goeman Borgesiuslaan. Ik sleutel meestal op de parkeerplaats voor mijn apartementenblok, en daar staat mijn polo ook. Tenzij ik ergens anders ben.  -sturen-

mahler:

--- Citaat van: Dennis op ma, 11 dec 2006, 22:50:00 ---
--- Citaat van: PoloDennis op ma, 11 dec 2006, 22:07:00 ---En weer iemand uit Groningen, welkom.
--- Einde van citaat ---

withstupid  :D

Al bekend van het Volksforum volgens mij, toch?
--- Einde van citaat ---

klopt, ook daar ben ik nu weer een stuk actiever gezien ik weer vw rij :)

Heb in de tussentijd een mazda 323 uit '92 gehad :D (voor 200E gekocht en ik schaam me nog steeds voor die spoiler ;) )

martijn:
ach ja, voor 200e kan je er geen buil aan vallen.

mahler:
Zo eindelijk me digicam opgehaald en hier nog wat foto's van m'n polo.




Het interieur was een drama en heb samen met me vriendin het ding inmiddels helemaal schoon gemaakt. Met name het idiote klokje/tempmeter was klote en er was ook nog een Jezus beeldje op het dash van de auto geplakt. Dit beide met een soort kunsthars dat nooit was gedroogd. Terpentine en tinner en veel geduld hielp :) Er zitten inmiddels ook andere stoeltjes in waar ik nog wel een foto van zal posten einde van de week. Het zijn sportstoelen uit een golf 2. Vooral de nieuwe supersport set (60/40) heb ik wel zin in en ga deze rond de kerst deronder knallen. Heb meteen nieuwe toplagers gehaald want de originele rammelen lekker in het rond.


Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie