Algemeen forum > Voorstellen

Polo 86c Classic

<< < (2/3) > >>

Sjon:
2 slangen warm: thermostaat gaat open en er is circulatie (waterpomp oke).
Fan al getest (heel simpel te doen dmv kort draadje de contacten in de stekker van de thermoschakelaar kort te sluiten).
Dit werkt overigens buiten contact om.
Dan blijft over de thermoschakelaar in de radiateur.
Mits ie warm loopt, want nogmaals: 95 graden op 't metertje is net een streepje voorbij 't midden en niet spannend:
tegen de tijd dat de naald de hoek in duikt => dan wordt 't spannend

Poloclassic 87:
Okee dankjewel voor het meedenken maar als ik het goed begrijp en de auto staatvop contact hoeft er geen spanning op de stekker staan van de fan ?
En De temperatuur is waarschijnlijk  wel warmer want staat niet in het rood maar is er niet ver van af

Sjon:
Wel of niet op contact doet er niet toe.
Op de stekker van de fan staat geen stroom, die krijgt stroom van de thermoschakelaar als dat nodig is.
Op de stekker van de thermoschakelaar staat altijd stroom.

Gekke Gerrit:

--- Citaat van: Poloclassic 87 op zo, 20 jan 2019, 15:50:21 ---De temperatuur is waarschijnlijk  wel warmer want staat niet in het rood maar is er niet ver van af
--- Einde van citaat ---

Een Polo 2 heeft normaal gesproken geen 'rood'? En je hebt het over 'waarschijnlijk'.
De KVS-tempmeter in een Polo loopt over het algemeen met gemak tot 95% van het meterbereik alvorens de fan inschakelt... Maak eens een foto van wat jij 'overheating' noemt?

Sjon:
Lees voor de gein ook even dit topic: temperatuur
Staan ook wat cockpit-foto's bij.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie