Welkom op het nieuwe forum!
heeft iemand op forum eigenlijk al eens de wellemsblokken in combinatie met de bussen in de draagarmen gemonteerd?ik ga dit zaterdag doen maar verwacht nogal wat problemen eigenlijk. gezien dat nieuwe wellems blokken al enige spanning opwekt met monteren.ik hoor het wel gr maikel
waarom staat dit eigenlijk niet bij de how-to's? net als het topic NZ opvoeren, heb me laatst rot gezocht naar dit topic. nu zie ik 'm ineens staan
Hoe zit `t eigenlijk met de apekeuring, als je alle rubbers door kunststof vervangt?Of wordt daar niet moeilijk over gedaan?
ik kan melden dat met auto op z'n kop het best makkelijk is om die set te monteren.je kan makkelijker met 3 man aan de stabi stang hangen.en een 4 persoon kan de bouten erin draaien met veel moeite. (auto staat nu trouwens wel weer op z'n wielen.)gr maikel
ik kan melden dat met auto op z'n kop het best makkelijk is om die set te monteren.je kan makkelijker met 3 man aan de stabi stang hangen.en een 4 persoon kan de bouten erin draaien met veel moeite. (auto staat nu trouwens wel weer op z'n wielen.)tja tis maar wat je makkelijk noemt.. 4 man voor 1 bout zorg er gewoon voor dat het spul niet onder spanning staat, oftwel, draai meer los: maak het jezelf gemakkelijkgr maikel