Algemeen forum > Projecten

Project [ XK-53-YZ] Grijze Polo coupe 2 1989 "Polo mobiel"

<< < (39/40) > >>

Audioholic:

--- Citaat van: Aron Faro op di, 03 mei 2022, 17:22:20 ---

--- Einde van citaat ---

oftewel, lekker terugbouwen naar standaard dus :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Aron Faro:
ik bedoel meer wat je hier mee bedoelt, kan je dan de wideband als "normale" lambda gebruiken of zie ik dat verkeerd?

ps, de wideband heeft gewoon een 0/1v output, die kan je gewoon op de ecu aansluiten


--- Citaat van: Audioholic op wo, 04 mei 2022, 23:13:17 ---oftewel, lekker terugbouwen naar standaard dus :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

--- Einde van citaat ---
  withstupid

Audioholic:
voor de dummie

smallband lamda heeft een heel klein meetbereik van 0.1 tot 0.9v. dat genereert de lamdasonde zelf

de wideband heeft een 0/1v uitgang.....


als je originele lamdasonde vervangt door een wideband, heb je natuurlijk het signaal van de smallband niet meer

wacht,hier komt de 0/1v van pas!!!!!!

die sluit je aan op je ecu


dit alles had je gewoon op het web kunnen vinden.



oftewel, ik raad je het aan om hem terug te bouwen naar standaard, dat hij het doet, en altijd even snel/traag is en je geen geneuzel hebt.

Aron Faro:

--- Citaat van: Audioholic op do, 05 mei 2022, 21:26:32 ---voor de dummie

smallband lamda heeft een heel klein meetbereik van 0.1 tot 0.9v. dat genereert de lamdasonde zelf

de wideband heeft een 0/1v uitgang.....


als je originele lamdasonde vervangt door een wideband, heb je natuurlijk het signaal van de smallband niet meer

wacht,hier komt de 0/1v van pas!!!!!!

die sluit je aan op je ecu


dit alles had je gewoon op het web kunnen vinden.

--- Einde van citaat ---

thanks hiervoor.


--- Citaat van: Audioholic op do, 05 mei 2022, 21:26:32 ---
oftewel, ik raad je het aan om hem terug te bouwen naar standaard, dat hij het doet, en altijd even snel/traag is en je geen geneuzel hebt.


--- Einde van citaat ---

dit vind ik een beetje onnodig, maar goed.

JBM:
Waarschijnlijk is je spanningsregelaar versleten van de dynamo deze kost maar 2 tientjes.
Zonder meetinstrumenten blijft het inderdaad gokken alhoewel ik het ook wel snap.

Een G40 is ook niet standaard gekomen met drukmeter etc. Als je gaat tunen is het wel handig om te hebben uiteraard.
Bougie foto's?

Persoonlijk zou ik die Schrick nokkenas inruilen voor een 3f of ABU as.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie