Auto ook nog even kort op de brug bekeken. Van onderaf
lijken de A-stijlen in betere conditie dan verwacht (wilde vanavond de voorschermen er nog niet vanaf trekken, moest ook nog terug met het hok...
Verder is er vooral ge-habbie-babbie-d met de handrem-inrichting. Die werkt op het moment dan ook niet. Verder lijkt er een nieuwe (te grote) tank onder gezet. De uitlaat past er nu niet meer mooi langs helaas...
Als laatste zijn de voorremmen wel toe aan wat TLC, maar daarna zou hij zelfs wel weer nieuwe APK kunnen krijgen.
Natuurlijk is er ook wat roestschade, maar dat lijkt binnen de normen te vallen. Ik heb ze in ieder geval heel wat slechter gezien... Het heftigste is de roest aan de langsdrager rechts (bekende punt bij de vulhals, zeg maar). De kriksteunen waren zelfs beter dan van de diesel van Roel?!
Ik ga dan binnenkort ook kijken of het gaat lukken om de auto éérst opnieuw voor 2 jaar APK te geven, alvorens de aanpassingen te gaan doen. Die aanpassingen kunnen dan ook gaandeweg terwijl de auto rijdend is/blijft, in plaats van wéér een project-auto die stilstaat vanwege onvoldoende flow in het project.
Photeau's:
Verbindingen van het achterschort lijken mee te vallen. Kofferbak en reservewiel-kuip zijn ook opvallend roestvrij...
Genoeg voor dag 1, ik ben er happy mee...