goed daar zijn we weer met een update over het uitlaat systeem, hij hangt er onder!
ik heb de uitlaat laten plaatsen door een custom uitlaat zaakje omdat ik er graag een middendemper bij wilde, echter toen ik aankwam kreeg ik te horen dat de middendemper niet past, en die er dus niet bij zit, tegen valler. want met een gruppe A systeem verwacht ik nou eenmaal heeeul veeeul herrie.
Nou dat is ook zo... bij 1500 en tussen 3 en 4 k is er echt een enorme resonantie wat ervoor zorgt dat snelweg rijden niet meer zo leuk is.
buiten de resonantie om is de set sowieso rete luid op vollast, maar werkelijk waar fluister stil als je in zn 2 of 3 door de straten heen rijd op deellast. of op 80 wegen. dus dat is prettig.
Reed gister in breda naast een lamborghini, en zoals altijd met lambo rijders geven ze vooral gas voor het stoplicht
Dit keer kon ik t niet laten om een keer goed terug te revven, en ja hoor. hij is zo luid als een lambo
whahah
Ook hangt de 60mm powersprint (eind)bom naar mijn mening veel te laag, ondanks dat ie Perfect hangt, en de bodemvrijheid ook goed is. De demper zelf is een stuk groffer dan origineel, en komt du lager uit, hier moet iets aan gedaan worden. zo is het niet mooi.
goed: zeikmodus weer even uit, ik ben teleurgesteld dat mijn wensen niet zijn gehoord, maar dat komt goed.
nu het performance gedeelte:
't brik is rap!
voor mijn doen dan he
Nee zonder gein: verschillen lichtelijk merkbaar vanaf 3k. groffer "koppel". vanaf 4k begin je het echt te merken, serieuze trek kracht. als ie dan bij 5K komt en zn piek vermogen af gaat geven word het echt leuk. vermogen verschillen zijn naar mijn mening echt te merken vanaf 4 duizend en hoger! trap m onderin en t beestje zet flinke stappen, super leuk!