Eet die soep nou toch eens niet zo warm: Ik bedoel met dat jochie, onderstaande type:
Opzich geen verkeerd ding.
Zijn er zo weinig van, zou wel leuk zijn als ie een goed baasje krijgt die m weer orgineel maakt.
En geen gastje van net 18 die deze net kan betalen omdat t een G40 is voor een normale prijs....
Ik bedoel: Als je 19 bent, en voor de weinige centen die je hebt vervolgens deze auto koopt dan:
1) is de kans groot dat je níet verliefd wordt op het model, want er zit wel erg veel werk aan
2) is de kans groot dat de auto snel wordt ingeruild/afgedankt voor een beter exemplaar, omdat hier wel erg veel werk aan zit
3) is de kans groot dat ie snel tegen/in/over boom/kanaal/vluchtheuvel zal worden geparkeerd want de wegligging + vermogen + leeftijd = geen goede combi (in het algemeen).
Dus: Als de auto ( omdat 't een Polo 2 G40 is, is ie net ff iets bijzonderder ) gespaard/bewaard zou moeten, dan is ie bij een 19 jarige beginnende bestuurder waarschijnlijk niet in de goede handen. Aan de andere kant: wellicht wel snel uit z'n lijden verlost.
Overigens: 0,4 bar zou ook kunnen door lekke slang ja: Zoveel olie aan de g-lader->intercooler slang heb ik nog niet eerder gezien
Maar goed; Marjolijn zat goed in de buurt qua bedrag dat ík er voor over zou hebben. De huidige handelaar weet in iedergeval niet wat ie in huis heeft, en denkt daarom de hoofdprijs te kunnen vangen; Hij had er geen op internet kunnen vinden ( G40 /marktplaats ) en vond dus dat ie goed zat met zijn prijs ( t.o.v. een 2F G40 was ie zowieso goeikoopste ).
Ochja.. helemaal vergeten: De verkoper vermelde tevens dat de 5e versnelling eruit zou vallen; hij had er nog geen last van gehad ( joh! ) maar de vorige eigenaar had 't erbij verteld. Zou je waarschijnlijk wel ff kunnen afstellen met een vorkje ofzoiets.. Jaja.. knoop d'r maar een andere bak achter dus...