Auteur Topic: Motorombouw  (gelezen 2288 keer)

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Motorombouw
« Reactie #15 Gepost op: za, 17 jul 2004, 19:25:00 »
Is deze ook geschikt voor mijn 3f motor?

pomp

En moet ik dan nog een pomp onder de polo monteren?

zoals dit:


pomp onder auto

greetz

christophe

Je MOET ze samen gebruiken!!

rtfm
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline christophe

  • Non-Register lid
  • Berichten: 362
Motorombouw
« Reactie #16 Gepost op: za, 17 jul 2004, 19:38:33 »
Maar is er verschil tussen deze pompen?



1

en

2

Offline christophe

  • Non-Register lid
  • Berichten: 362
Motorombouw
« Reactie #17 Gepost op: zo, 18 jul 2004, 20:08:50 »
Kan iemand hier nog snel een antwoord op geven aub ?

Want het bieden eindigd over 2 uur.

greetz

christophe

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Motorombouw
« Reactie #18 Gepost op: zo, 18 jul 2004, 20:47:23 »
beiden zijn identiek en beiden worden in de tank geplaatst
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline christophe

  • Non-Register lid
  • Berichten: 362
Motorombouw
« Reactie #19 Gepost op: zo, 18 jul 2004, 21:06:00 »
En in het geval van deze 2 pompen?

Ook hetzelfde?

benzinpumpe 1

benzinpumpe 2

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Motorombouw
« Reactie #20 Gepost op: zo, 18 jul 2004, 21:16:21 »
deze plaats je achter de tank en is dus je druk pomp ,ook beiden zijn identiek.je moet die eerste die je gekocht hebt(aanvoer pomp) in de tank plaatsen en die tweede achter de tank(drukpomp)
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline christophe

  • Non-Register lid
  • Berichten: 362
Motorombouw
« Reactie #21 Gepost op: do, 22 jul 2004, 17:52:17 »
Iedereen bedankt voor de tips !!!

Ik heb dus deze 2 pompen gekocht:



pomp 1



pomp 2

greetz

christophe

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Motorombouw
« Reactie #22 Gepost op: do, 22 jul 2004, 18:51:11 »
De eerste (drukpomp), is volgens ETKA niet voor de 3F.
Deze is van een AAU/AAV. (nummer 867 906 091B)
Je moet er een van een NZ/3F/PY hebben. (nummer 867 906 091)

Ik heb eventueel nog wel een passende pomp voor je. Doe maar PM-etje.

Offline christophe

  • Non-Register lid
  • Berichten: 362
Motorombouw
« Reactie #23 Gepost op: do, 22 jul 2004, 18:53:34 »
Serge zei dat deze identiek waren.

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Motorombouw
« Reactie #24 Gepost op: do, 22 jul 2004, 18:56:10 »
De pompen in de tank zijn bij een 2F allemaal gelijk, de andere zoals ik net heb beschreven.
Serge weet ook niet alles..  -hug-  (Edit: en ik ook zeker niet    withstupid)
Uncle Edgar is ideaal wat dat betreft  -thumbsup-




Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Motorombouw
« Reactie #25 Gepost op: do, 22 jul 2004, 19:23:57 »
volgens etka zit er wel meer dingen anders ,geloof me etka is net als de bijbel staat een leuk sprookje in .
injectie druk pompen zijn voor polo 2f allen identiek
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline christophe

  • Non-Register lid
  • Berichten: 362
Motorombouw
« Reactie #26 Gepost op: zo, 25 jul 2004, 11:54:02 »
Nog een vraagje:

Waar zit het brandstofrelais bij een 2f met 3f motor normaal ?

greetz

christophe