Algemeen forum > Algemeen

Nz loopt op 3 of 2 poten

<< < (6/7) > >>

Hanf:
Wie weet hoe vaak die kop al eens gevlakt is in het verleden, waardoor compressie minimaal verhoogd is tov de fabrieksspecificaties wellicht en waardoor ook alles iets warmer word en iets meer slijtage oploopt?

Gekke Gerrit:
Ja, of de on-vlakte zit in het blok-vlak...

Aron Faro:
GG
het Blok was netjes nagekeken en schoongemaakt en dergelijke. En dit keer uiteraard ook weer.

Hanf,
De vorige keer hebben we vastgesteld dat de koppakking nog origineel was. dus de kop is waarschijnlijk niet eerder gevlakt. maar nu wel.  -naughty-

ik ben wel door de vlakker erop gewezen, dat (uiteraard....) hitte ervoor kan zorgen dat een koppakking kapot gaat. -gert- Nou ben ik de afgelopen dagen enorm veel water verloren door een kuislekke radiateur. Ik heb voor mn gevoel steeds optijd bijgevuld maar wellicht dus niet. maar dit lijkt mij de meest logische oorzaak.

gelukkig heb ik de radiateur al op de plank en ligt er zo goed als in, ik hoop dat ie morgen weer kan rijden.

Vincent:
Yes koelproblemen zorgen voor oververhitting en dat vind de koppakking niet zo lekker. Fixen die radiateur dus!

Aron Faro:
jepppp, goede les voor de volgende keer: Bij hoge nood niet wachten op autodoc, gewoon halen bij de lokale onderdelenboer -thumbsup-

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie