Auteur Topic: genotsknots vraagje  (gelezen 793 keer)

Offline arno83

  • L86C-0107
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.296
  • Geslacht: Man
  • Arno Thomassen
    • Thomassen Cleaning service
genotsknots vraagje
« Gepost op: do, 15 mei 2008, 18:44:07 »
hee mensen

Nadat ik de oranje poo 1 tegen kwam MET trekhaak wil ik misschien zo'n ding hebben voor de 1f.
Nou heeft en collega van mij een 86er steilheck tekoop met trekhaak. Hij zei dan ik de trekhaak wel mocht hebben als ik er iets mee kon.

Ik dacht eigenlijk dat ik er niks mee kon maar nu zat ik net te denken dat de bodem van een polo 1 en 2 eigenlijk zogoed als het zelfde zijn. alleen de bumper ophangpunten weet ik waar de trekhaak volgens mij ook an komt.

Weet iemand dat? ofdat de trekhaak van een polo 2 ook onder een polo 1 past?

bedankt.

gr

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Re: genotsknots vraagje
« Reactie #1 Gepost op: vr, 16 mei 2008, 09:34:24 »
Als het goed is, past 't niet  -uitlachen- genotsknots


Serieus: de bumpersteunen zitten op de zelfde plek (of in iedergeval heel, heel erg in de buurt), maar de trekhaak zit onder de bumper ook nog met 2 bouten door het achterscherm heen vast, net onder de kofferbak bodem. Daaraan zit aan de binnenkant (achter de bandenbak) een hoeklijntje, met 2 strips links en rechts om trek/duw spanning naar de kofferbakbodem te geleiden.

Kruip er maar eens onder (en kijk eens onder de kofferbakmat) bij die collega van je.  MAAR passen kan altijd: trek m d'r af, en passen!
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline arno83

  • L86C-0107
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.296
  • Geslacht: Man
  • Arno Thomassen
    • Thomassen Cleaning service
Re: genotsknots vraagje
« Reactie #2 Gepost op: za, 24 mei 2008, 22:45:38 »
Oke bedankt! Ga eens kijken als ik maandag weer aan het werk ga.

Ik dacht misschien dat hij gewoon alleen op de 4 bumper bouten zat maar dat is dus niet zo? Tja dan zou hij ook wel erg weinig trek kracht kunnen verdragen.

Was niet van plan in het achterpaneel te boren dus dan maar geen trekhaak.