Auteur Topic: Iemand wil velgen ruilen.  (gelezen 767 keer)

Offline arno83

  • L86C-0107
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.296
  • Geslacht: Man
  • Arno Thomassen
    • Thomassen Cleaning service
Iemand wil velgen ruilen.
« Gepost op: zo, 31 aug 2008, 11:18:58 »
Hee mensen.

Gister belde een oud collega op of ik nog een setje originele polo velgjes had. Omdat hij voor zijn dochter een steilheckje heeft gekocht en daar wat bredere wielen op liggen wilt hij originele.

Nou heb ik 5 setjes velgen liggen dus ik kan er makkelijk een paar missen. Maar hij zei dat het ronall velgjes waren met een hoop spaakjes , zwart hart en 13 inch.

Hij hoeft er niks voor de hebben als ie van mij een paar originele krijgt. Ruilen dus :)

Na even zoeken op mp denk ik dat het om dit soort velgen gaat http://link.marktplaats.nl/175809418 alleen een maatje kleiner dus.

Zijn dit een beetje leuke velgen als ze netjes zijn voor onder een steilheck? Heeft daar iemand toevallig een foto van.

Ik ga een setje laten verbreden maar omdat dat nog even kan duren leek me dit misschien wel iets.

Gr
« Laatst bewerkt op: zo, 31 aug 2008, 11:20:33 door arno83 »

Offline Steilheck

  • L86C-0113
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.618
  • Geslacht: Man
  • Luc ( erkend zwetser )
Re: Iemand wil velgen ruilen.
« Reactie #1 Gepost op: zo, 31 aug 2008, 20:25:38 »
Gewoon ruilen en zien wat er van komt/past! Mooiere deals zijn er toch niet?  -thumbsup-

Zien er leuk uit btw
Dit is een voorbeeld van een 1-regel onderschrift

Offline Gekke Gerrit

  • L86C-0070
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.529
  • Geslacht: Man
  • Geert
Re: Iemand wil velgen ruilen.
« Reactie #2 Gepost op: zo, 31 aug 2008, 20:29:07 »
Die van de marktplaats-advertentie heb ik nooit in 13" gezien, pas vanaf 14"...
Ik heb zelf ook een setje in 14"(in zeer slechte staat), maar gebruik ze puur als velgen/banden om het project (de Derby) verplaatsbaar te houden. Ben er zelf geen fan van (vooral Golf-wielen kan ik me herinneren?), maar heb geen idee hoe het onder een Steilheck staat?
Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!

Offline arno83

  • L86C-0107
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.296
  • Geslacht: Man
  • Arno Thomassen
    • Thomassen Cleaning service
Re: Iemand wil velgen ruilen.
« Reactie #3 Gepost op: zo, 31 aug 2008, 21:16:37 »
Ik weet ook niet zeker of het deze velgen zijn hoor. Ga komende week wel even kijken.