Ja jongens ben ik weer. Ik had mooi het fototoestelletje bij, de accu lag alleen nog thuis op de lader........
Maargoed dan morge wat plaatjes.
De auto dus opgehaald. Starten en lopen dus
. Hij maakt alleen wel een rammelend/schurend geluid de hele tijd. Ik dacht eerst aan een schijf waar roest op zou zitten want met het remmen valt het weg. Alleen na 100km maakte hij nog steeds het zelfde geluid terwijl de roest dan wel van de schijven moet zijn.
Zojuist zag ik alleen dat de bovenste (lange) bout van de dynamo er niet in zit
. Hij schud en rammelt dus steeds heen en weer. Hij kan niet weg en draaid gewoon mee maar het rammelt dus wel. Misschien dat daar dus het rare geluid van komt
. Hoop het want dan is het gauw opgelost.
Verder vond ik hem wat zenuwachtig met optrekken en bij drempels. Ik had het idee dat hij niet alleen in en uit veert maar ook van links naar recht iets. Misschien een lekker schokbreker, slecht uitgelijnt of de boel niet goed vast
. Wel vond ik een steek sleuteltje op de ontluchtings nippel van de rechter remklauw
.
Na 200 kilo bagage uit de kofferbak gehaald te hebben leek het zenuwachtige als minder te zijn, misschien wat weinig druk op de voor wielen gehad ofzo
Hij slipte ook nog al gauw bij het optrekken.
Verder nog een puntje gevonden: de verwarming kan op stand warm en stand nog warmer. Volgens mij zijn de knoppen niet aangesloten.
En de tank lekt dus
. Zonde eigenlijk want de tank is wel helemaal behandelt en ziet er netjes uit maar toch hebben ze een gaatje over het hoofd gezien. Jammer maar helaas. Ik heb nog een tankje gelukkig.
De rommel in de kofferbak bestond uit:
2 sport sturen
2 dynamo`s
3 ontstekingen
kabelboom
koplampen
achterlichten
2 inlaatspuitstukken
carburateur
hemel
2 knipperlicht en lichtschakkelaars
contactslot + huis
stuurstangen enz
en heel veel glas met o.a. kenteken 75 - gs - 57 er in
Maar wel achterraam rubbers met stale chrome lijsten er in
Nou dat was ie wel. Morge plaatjes