Auteur Topic: 2F dashboard in Polo 2 vervangen door origineel  (gelezen 588 keer)

Offline Douma

  • L86C-0183
  • Non-Register lid
  • Berichten: 648
  • Geslacht: Man
  • Rienk Douma
2F dashboard in Polo 2 vervangen door origineel
« Gepost op: do, 13 okt 2011, 12:46:41 »
Ik heb momenteel een 2F dashboard in mijn Polo 2(met AAV blok) zitten. Vanavond haal ik een origineel Polo 2 dashboard op. Heb ik nog extra materiaal nodig voor het omzetten? Of zijn alle aansluitingen zo te gebruiken?

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Re: 2F dashboard in Polo 2 vervangen door origineel
« Reactie #1 Gepost op: do, 13 okt 2011, 13:22:51 »
vraag:

heb je de originele polo2 'stokken' nog ? (de ruitenwisser/knipperlichthendels?) --> stekkers verschillen
zit je dashboard ook aan de 'onderste beugels' vast? (in midden van dashboard thv middenconsole), die zijn anders..

Ik heb bij de ombouw naar 2F ook mijn interieurkabelboom vervangen, omdat de aansluitingen van kachelpaneel, schakelaars en andere elektrische/mechanische componenten anders is/zijn.

Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline Douma

  • L86C-0183
  • Non-Register lid
  • Berichten: 648
  • Geslacht: Man
  • Rienk Douma
Re: 2F dashboard in Polo 2 vervangen door origineel
« Reactie #2 Gepost op: do, 13 okt 2011, 13:36:42 »
vraag:

heb je de originele polo2 'stokken' nog ? (de ruitenwisser/knipperlichthendels?) --> stekkers verschillen
zit je dashboard ook aan de 'onderste beugels' vast? (in midden van dashboard thv middenconsole), die zijn anders..

Ik heb bij de ombouw naar 2F ook mijn interieurkabelboom vervangen, omdat de aansluitingen van kachelpaneel, schakelaars en andere elektrische/mechanische componenten anders is/zijn.

Ik heb de boel zelf niet omgebouwd. Ik vermoed dat DJpolo dit heeft gedaan samen met het AAV blok. Maar goed, ik begrijp dat het niet "even een dashboard omzetten" is. Ik zal meer moeten investeren. Beetje stom. Heb al een tellerbak met toerenteller gekocht. Zit nu te twijfelen of ik me wel aan de ombouw moet wagen./ Er gaat op deze manier meer geld in zitten dan ik zou willen.

Offline Douma

  • L86C-0183
  • Non-Register lid
  • Berichten: 648
  • Geslacht: Man
  • Rienk Douma
Re: 2F dashboard in Polo 2 vervangen door origineel
« Reactie #3 Gepost op: do, 13 okt 2011, 15:41:04 »
Ik heb nog even gekeken en het dashboard zit niet met de onderste beugels vast. Ik kan het hele dashboard op en neer bewegen. Maar verder zal ik dus op zoek moeten naar een interieurkabelboom voor een Polo 2. Kan ik deze zo omwisselen met die van een 2F welke er nu inzit?

Offline PoloDennis

  • L86C-0104
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.007
  • Geslacht: Man
  • Dennis Volkerink
Re: 2F dashboard in Polo 2 vervangen door origineel
« Reactie #4 Gepost op: do, 13 okt 2011, 15:58:31 »
Wat voor deurpanelen heb je, polo 2 of polo 2F? 2F deurpanelen willen niet in combinatie met een polo 2 dashboard (of was het andersom?  -dunno- ) omdat ze verder naar binnen komen bij het dashboard.
Pimp my Polo

Offline Douma

  • L86C-0183
  • Non-Register lid
  • Berichten: 648
  • Geslacht: Man
  • Rienk Douma
Re: 2F dashboard in Polo 2 vervangen door origineel
« Reactie #5 Gepost op: do, 13 okt 2011, 17:04:29 »
Wat voor deurpanelen heb je, polo 2 of polo 2F? 2F deurpanelen willen niet in combinatie met een polo 2 dashboard (of was het andersom?  -dunno- ) omdat ze verder naar binnen komen bij het dashboard.

Ik heb Polo 2 deurpanelen. Dus dat moet goed komen.