Het Polo86c Register
Algemeen forum => Projecten => Topic gestart door: Sieperman op vr, 05 feb 2010, 23:08:10
-
Dan toch mijn nieuwe aanwinst even in een project topic.
(http://www.mijnalbum.nl/Foto-RJRCM3H6.jpg)
Koppie is lek, en heeft enkele plekjes, dus zal `m eerst maar even wassen, en dan even op de brug om te kijken hoe hij is. Accubak is nog gewoon een bak en deuren voelen goed aan de onderkant. Heeft alleen wat slijtplekken door de lak heen -gert-
(http://www.steilheck.nl/cpg/albums/userpics/Polo_2.jpg)
Dit is even een impressie van wat `t ongeveer moet worden, motorisch weet ik nog niet wat ik ga doen.
Meer foto's/info volgen binnenkort.
-
die donkere zijruiten vind ik niet echt wat -gert- maar verder leuke plannen -thumbsup-
-
Als het donkergrijs de stalen variant van de raampjes is dan vind ik deze kleurstelling top! Amberkleurige velgjes graag.
Nee hoor, gewoon jouw ding doen -ja-
-
als ie zo wordt zoals bij poloselecta dan is de polo zekers kenbaar -thumbsup-
leuk dat de polo in goede handen is terechtgekomen -thumbsup- -sturen-
doe je ding siep :)
-
wel mooie wielen -thumbsup- wordt nog een leuke zoektocht, al worden deze nog weleens aangeboden op marktplaats.
succes en zie het nog wel een keer voorbij komen hier.
veel -klus- plezier ermee
-
effe oftopic maar hoe maak je zo een tekening van een auto ?
-
polo selecta
-
effe oftopic maar hoe maak je zo een tekening van een auto ?
Klik (http://www.steilheck.nl/smf/index.php/topic,6267.0.html)
-
Die donkere zijruiten wil ik eerst proberen, heb de folie er al op -nana- hadden ze bij de action liggen 3 euries voor een rol dan wil ik wel ff checken. Als ik `t nie mooi vindt dan trek ik `t er gewoon weer af, fluitje van een -2cents-
Ik heb hier nog stalen renault velgen liggen die lijken hier op. Zag op MP 14" maserati velgen staan maar heb nu de poet niet. Komt misschien later nog wel eens.
Dakdragertjes heb ik al liggen, maar wil eerst de roest en andere plekken bijwerken.
-
Vandaag de bismarc voor `t eerst op de brug gezet, ik had er nog nooit echt onder gekeken.
(http://www.mijnalbum.nl/Foto-KQUPRCRS.jpg)
Dit gat had ik in belgie al gezien, is veroorzaakt door de sjorkogel, ik heb gelukkig nog een donor -naughty-
(http://www.mijnalbum.nl/Foto-IFUUZS8S.jpg)
Kijk, daar hoort dus blik te zitten, dat had mijn andere niet meer, de vulhals ziet er nog zeer goed uit, een beetje roest aan de voorkant "niet op de foto te zien" denk dat ik `m er toch "even" onderweg haal om alle hoeken en gaten roestvrij te maken. Kriksteun is roestig maar niet rot.
(http://www.mijnalbum.nl/Foto-WRQGUVYW.jpg)
Aan de linker kant zelfde laken en pak wel roestig, maar niet rot.
Dit zijn de grote plekken die mij op het eerste oog opvielen, er zal nog wel meer bijkomen, maar wat ik voor de rest gezien heb is voornamelijk vliegroest.
De randen onder de dorpels hebben wel enkele plekken van het verkeerd gebruiken van een krik oid, maar alles is nog wel hard.
Binnenkort het glaswerk eruit om te kijken wat ik tegenkom, vooral om het voorraam maak ik me stiekem toch wat zorgen omdat ik met een vluchtige blik onder het rubber wel het een en ander heb zien zitten.
-
Nice, en een 1.nulletje? (Geen remkrachtverdeler op de achteras: ontbreekt op de laatste foto :) )
Achterschort is weer wel jammer. Sjorkogel? Trekhaak? Rare trekhaak die ze zo vast zetten!?!
-
één.nulletje, klopt inderdaad HZ powerrrr! `t valt me mee dat ie een rembekrachtiger heeft.
`t is toch echt van de trekhaak geweest, er zitten her en der nog meer boorgaten in `t plaatwerk achter de bumper en voor de tank.
Mijn vorige had ook een trekhaak gehad, maar die zat op hele andere plaatsen vast. Er zal wel wat verschil tussen de merken hebben gezeten ofzo -dunno-
-
Check: dat kan inderdaad: Ze lopen bij een Polo 1 nog wel eens onder de reservewielbak door, terwijl de 'meest gangbare' (in Nederland althans) vast zitten op de bumpersteunen aangevuld met trek/duw stangen onder de kofferbakbodem (links en rechts naast de reservewielbak).
Ik neem aan dat deze uit 'heel erg zuidelijk' nederland komt?
-
Ik neem aan dat deze uit 'heel erg zuidelijk' nederland komt?
Zullen we het daar maar op houden -nana-
-
was een trekhaak van een coupé -nana-
die zit nu onder mijn steilheck :)
-
en dat maakt nou het helemaal niets uit -nana-
-
vanochtend `t dash, de ramen en wissers eruit getrokken.
De sponningen van de zijraampjes zijn in goede staat, dus heb eerst de gefoliede glazen erin gezet -cool-
`t is niet zulke zwarte folie dus je ziet `t maar nauwelijks.
(http://www.mijnalbum.nl/Foto-MIPFGNV7.jpg)
Toen ik de ramen naast die van mijn oude zette leken ze wel getint, ze zijn een klein beetje groener, maar dat lijkt me raar gezien `t niet een luxere uitvoering betreft of heeft dat uit te staan met de FOX sticker op de achterklep
Eén accubak
(http://www.mijnalbum.nl/Foto-QUEJCSU6.jpg)
de andere kant
(http://www.mijnalbum.nl/Foto-6KJVFECN.jpg)
Voorruit sponning linksvoor
(http://www.mijnalbum.nl/Foto-3L3UDNWC.jpg)
Rechtsvoor, zit een gaatje -boehoe- maar kon erger.
(http://www.mijnalbum.nl/Foto-MIS6MONB-1.jpg)
Rechter ruitenwissergat is ook bezig groter te worden, dus dat moet ik `m maar beletten.
(http://www.mijnalbum.nl/Foto-XCS73ABG.jpg)
-
Groen getint is te herkennen aan het woordje 'tinted' tussen de lettertjes en cijfertjes op het glas.
Is niet zo'n hele gekke optie hoor: Je ziet t wel vaker bij 'uitloop' modelletjes: 1989 en 1990érs Polo'tjes hebben t wel vaker.. Vlamingen al helemaal
-
Accubak ziet er nog okay uit..
Maar pas maar op!
Er is een Wak-In-Wording! ( nu overdrijf ik )..
Zie plaatje: Het probleem is o.a. in de zuren die uit de accu vrij komen, in combinatie met de vrijwel afwezigheid van enige lak achter de accu-steun.
In het plaatje hieronder duidelijk te herkennen: een puntje roest :) Maar die zit duidelijk achter de steun. (de rode rondjes zijn de puntlasjes van de steun.
Achter de steun eerst flink roest krabben ( voor zover mogelijk ), Fertan erover, 48 uur wachten, afspoelen, drogen en helemaal vol blaffen met kit/tectyl/lak/rommel om de achterkant volledig af te sluiten van enige lucht/water/zuur.
-
WAKKERWORDEN :) -uitlachen-
Ding ziet er nog goed uit op de kwetsbare punten. De raamsponning schrik ik ook niet van, als dat minigaatje alles is, ben je zo klaar. -thumbsup-
Heb je zelf de mogelijkheid om te lassen?
-
Regelmatig met in water opgeloste soda spoelen helpt daarna roest en aantasting door zuur uit te stellen.
-
`t valt mij ook reuze mee hoor, lassen kan ik jammer genoeg niet thuis heb geen mig/mag maar dat kan bij de baas wel. Hij heeft achter bij een van de doorvoergaten voor de rubbers ook nog een gat, maar daarmee verwacht ik alle niet fabriek gaten wel zo'n beetje gehad te hebben.
Wel zitten er over de auto verspreid allemaal kleine roestpikjes, ik weet nog niet goed hoe ik die aan moet pakken. Ik neem aan dat je dan ook al gauw richting een complete herspuiting gaat.
Dat ga ik eerst nog niet doen, wil `m eerst vanonder goed conserveren en de genoemde/getoonde plekken aanpakken.
En als het schip met geld onder de brug door is kan ie wel eens dik vertroeteld worden :)
-
ligt deze al voorde brug dan? is maar een klein stukje -uitlachen-
kom ik ook even langs bij het schip, kan ik mijn kever eens laten spuiten :)
succes ermee
-
@Jaap
Die WIW had ik ook al gezien, de steun heeft zijn originele vorm ook al niet meer, dus daar moet wel wat gebeuren, maar de bak zelf is nog intact.
@JTG
De brug is hier vrij laag, d'r moet nog een helehoop geld bij wil ie er onderdoor passen. -nana-
-
Is het marine grijs trouwens, of wolkengrijs of elefantengrau?
-
Volgens mij is `t wolkengrijs, LB7A, maar op volksforum zeggen ze dat dat metallic is en dat is ie toch echt niet.
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=40368 (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=40368)
-
Die hebben geen verstand op het volksforum,wolkengrau is idd geen metallic lak.
Ik heb ooit een coupe gehad in die kleur.
-
Ik zag dat die polo op VF ook niet metallic is/was, maar dat was het enige dat ik kon vinden.
Ik blijf `m lekker marinegrijs noemen, een maat van me zag `m staan en die riep meteen, "das een mooie kleur hij kon wel van de marine zijn" Ik kan ook nog wel een schotel op het dak zetten, een kanon op de motorkap en een heli platvorm tussen de dakdragers HRMS 86c -nana-
-
Uche.. Uche..
Even stof weghalen.
Heb er nog niet zoveel aan gedaan maar vanmiddag de spatschermen "even" eraf gehaald.
Man, man, `t kon wel zijn dat de kit op moest bij `t maken van deze! De uitdrukking "KIT HAPPENS" is zeker van toepassing. Of is dit normaal bij deze dingen, kan `t me eigenlijk niet herinneren van de Coupé.
Anyhow, onder de schermpjes ziet `t er nog wel knap uit zit een dikke laag kit/was over alles heen, ik denk dat ik alleen de hoekjes waar roest zit ga behandelen/ schoonmaken en de rest na een HD spuit behandeling zo in de ML/bitumen zet.
(http://www.mijnalbum.nl/Foto-VQXUTJOQ.jpg)
Linker scherm, alles lijkt best net. Alleen de randjes van waar de veerpoot in gaat is een beetje oppervlakte roest en de plekken waar direct contact tussen scherm/carrosserie is geweest.
(http://www.mijnalbum.nl/Foto-A8URQDBY.jpg)
Rechts lijkt `t ook allemaal prima.
(http://www.mijnalbum.nl/Foto-Z3XPZH63.jpg)
Close up accubak afwatering
(http://www.mijnalbum.nl/Foto-7BD6F6MJ.jpg)
Bij het loshalen van het rechterscherm is `t niet goed gegaan, de kit zat er zo dik op en onder -gert-, nu zit er een knikje in `t scherm -boehoe- maar dat hoop ik wel weer bij te krijgen, `t scherm is sowieso niet zo heule strak meer, zitten wel meer knikjes in.
(http://www.mijnalbum.nl/Foto-GOOJ3FWI.jpg)
Hier de roest op het linker scherm, dit is de ergste roest op de schermen dus dat valt ook mee.
-
Lekker bezig! -thumbsup-
-
Is de rest van de auto ook met kit inmekaar?
Verder dacht ik dat hij er wel goed uit ziet!
Hopen op spoedig meer -foto-
-
Lekker bezig ja..
Kit is normaal.. Heb ook 2 gevouwen schermen liggen (van de Giesel), vanwege de kit meuk.. Maar goed: beetje jammer om de schermen er zonder echt big time reden af te trekken: gaan ze alleen maar stuk van. ( if it ain't broke.. )
-
Tsja, maar ik ben wel blij dat ik ze eraf heb. Want juist op de plek die je niet ziet als ze erop zitten zit roest. En daar kan ik nu lekker op los :D
-
True.
-
Polo 1 schermpje zit met nóg meer kit vast.
Kwestie van flink stoken met de verfstripper en voorzichtig lostrekken...
-
Verfstripper zeg je? `k zal `t onthouden voor de volgende keer :D
-
pfoe hee, ik moest zoeken naar m`n eigen topic -gert-
Heb de spatbordjes er inmiddels weer op maar niet zonder ze eerst goed in de roestwerende middelen gezet te hebben. Hetzelfde is natuurlijk gedaan met de binnenkant van de spatborden.
(http://www.mijnalbum.nl/Foto-8XA7QPSA.jpg)
En nog even een impressie van `t geheel als ie weer op de weg komt.
(http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-7METK3EU.jpg)
De achteras en tank zijn nu verwijderd zodat ik daar los kan op de roest, foto's komen als ik m'n telefoon trug heb.
Als iemand nog een achteras met stabi in de weg heeft liggen houdt ik me aanbevolen -nana-
-
Nu er ruimte is door het ontbreken van achteras en tank heb ik even foto's gemaakt van de rossige vlekken die alsmaar groter worden, tenminste als ik er niets aan doe.
Overzichtfoto's van linker en rechterkant
(http://www.mijnalbum.nl/Foto-IOZHFJ8Z.jpg)
(http://www.mijnalbum.nl/Foto-RFKREKNZ.jpg)
Binnenkant rechterscherm
(http://www.mijnalbum.nl/Foto-V7NOXZAZ.jpg)
(http://www.mijnalbum.nl/Foto-HXGYGRTA.jpg)
(http://www.mijnalbum.nl/Foto-W4SJ63FL.jpg)
(http://www.mijnalbum.nl/Foto-SMWCYR4E.jpg)
(http://www.mijnalbum.nl/Foto-YJ8JYSFN.jpg)
Buitenkant
(http://www.mijnalbum.nl/Foto-PMCRPRBC.jpg)
Binnenkant linkerscherm
(http://www.mijnalbum.nl/Foto-WHSJLXN7.jpg)
(http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZK4VH6FH.jpg)
Rechter kriksteun
(http://www.mijnalbum.nl/Foto-OQL4MFLA.jpg)
Werk genoeg dus.
-
dit is nog mooi aan te pakken toch? of wanneer de slijper in de buurt komt vallen er gaten in -dunno-
succes met de klus -thumbsup-
-
`t lijkt erop dat ik op tijd ben. ik ben met de schrovendraaier nog niet door vitale delen heen gegaan.
-
altijd mooi wanneer het net niet te laat is -thumbsup- succes ermee -thumbsup- -klus-
-
goed bezig sieperman -thumbsup-
komt de polo ook op ats cupjes?
zoals ik kan zien op de foto van poloselecta staat hij er op ats cupjes :)
-
Ziet er nog goed uit: Vooral rechter binnenscherm: heb ik wel eens minder gezien -boehoe-
Goed behandelen nu je d'r bij kan!
-
goed bezig sieperman -thumbsup-
komt de polo ook op ats cupjes?
zoals ik kan zien op de foto van poloselecta staat hij er op ats cupjes :)
Inderdaad, ik heb laatst een setje 14" ATS cups gescoord. Zit nog wel een hoop werk aan, maar ze waren niet duur. Hoe past `t bij jou in de achterste wielkastjes. Ik knijp `m een beetje in verband met aanlopen.
Ziet er nog goed uit: Vooral rechter binnenscherm: heb ik wel eens minder gezien -boehoe-
Goed behandelen nu je d'r bij kan!
Ik heb mijn blauwe steil niet zomaar als oudijzer weggebracht -boehoe-
Nu kan ik er zeker mooi bij, dus ga me helemaal uitleven. :)
-
als ik aan 30 een vluchtheuvel afrijd met 2personen achterin lopen ze aan anders geen problemen siep -thumbsup-
bandenmaat 165/55/14
-
Oeh ik kreeg een melding dat er al 120 dagen niet gereageerd was hiero.
Ik ben de laatste tijd niet met de polo bezig geweest en het kan door omstandigheden ook nog wel een tijdje gaan duren, maar wil wil nu wel even vraag plaatsen.
Ik heb 14" ATS cup liggen en heb nou vandaag een setje 14" multispaaks 'ronal' opgehaald, maar daar is een van beschadigd.
ATS Cup
(http://www.mijnalbum.nl/Foto-7SCOLEWG.jpg)
'Ronal' multispaaks
(http://www.mijnalbum.nl/Foto-7JRP8ASC.jpg)
Beschadiging:
(http://www.mijnalbum.nl/Foto-IRSTHGE3.jpg)
(http://www.mijnalbum.nl/Foto-FYFD8DIN.jpg)
Welke zou mooier staan, of uberhaubt passen onder de steilheck?
De ronals zijn 6j en ET45 van de ATS en moet ik dat nog even opzoeken.
"edit" extra foto beschadiging toegevoegd.
-
Persoonlijk de multispaaks. :)
Martin had deze ook onder de 2 en stond erg goed -thumbsup-
Staat wel op de foto in het verslag van de snertmeet in Leek.
-
Die van Martin heb ik inderdaad goed bekeken, staat erg mooi onder zo`n blauwe coupé.
(http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-7METK3EU.jpg)
(http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-LSBVYSRB.jpg)
Even ter vergelijk.
-
nog steeds dezelfde mening, maar ik proef dat jij twijfelt -dunno- :)
-
ik zeg de multispaak -naughty-
-
Ach scheelt dat het beide waardeloze velgen zijn om op te knappen. :)
Maar ik denk dat een mooi gepolijst setje ATS cup velgen wel erg goed gaat staan. -thumbsup-
-
nog steeds dezelfde mening, maar ik proef dat jij twijfelt -dunno- :)
Ik twijfel ja :P en die werd niet weggenomen door vergelijking die ik zelf heb geplaatst -gert-
Maar hoe zit `t met de maat van de velg, 6j en ET45 steilheck? -dunno-
Wat het opknappen betreft, de Ronals zijn in veul betere staat dan de ATSjes alleen vertrouw ik de beschadiging niet helemaal.
-
Oplassen en afdraaien en richten en jij ziet het verschil niet meer. Hoge et altijd goed op te lossen met een verbreder. Heb evt nog wel een setje met bouten voor je te koop liggen. Kan je altijd proberen. Gaat er natuurlijk ook om wat JIJ mooi vind en dus niet wat alle anderen vinden. -thumbsup-
-
Ik zeg ATS Cup-jes eronder, dikke spaak > dunne spaak -naughty-
-
Maar hoe zit `t met de maat van de velg, 6j en ET45 steilheck? -dunno-
Dat zou ideaal moeten zijn: Wel breed, maar niet te ver naar buiten. Ik zou ze d'r bijna blind onder durven te schroeven ( met fatsoenlijke bandenmaat that is )
-
6J et38 loopt met 175 brede banden bijna aan tegen de veren achter Dus kan dat 45 wel voor problemen zorgt?
-
Ik ga er nog eens even over slapen, ik heb nog nooit echt gecheckt wat voor ET de ATSjes hebben. Dat zal ik morgen eens doen. `t heeft geen haast, maar grote kans dat één van de setjes in de bingo beland.
6J et38 loopt met 175 brede banden bijna aan tegen de veren achter Dus kan dat 45 wel voor problemen zorgt?
Ik heb de ATSjes achter al eens geprobeerd, zitten nu 185 banden om en ze raakten de veer/schokbreker niet.
Oplassen en afdraaien en richten en jij ziet het verschil niet meer. Hoge et altijd goed op te lossen met een verbreder. Heb evt nog wel een setje met bouten voor je te koop liggen. Kan je altijd proberen. Gaat er natuurlijk ook om wat JIJ mooi vind en dus niet wat alle anderen vinden. -thumbsup-
Ik heb eventueel nog een set lange bouten van de Sprinter velgjes.
-
Setje originele BBS'en van een G40 zou ook niet verkeerd staan onder deze.
-
of een setje 6j allycats :) laat ik daar nu net NOG een setje van hebben..
-
Die waren toch 13"?
Ik ben trouwens Ghopmeister niet hoor, ik spaar geen velgen :P
-
yep :) meer polo's kopen -dunno- -nana-
-
Ik ben juist aan `t afkicken, ik had op `t laatst drie in en om `t huis staan.
en nu we straks in de bebouwde kom gaan wonen moet ik nog veul meer opruimen.
-
withstupid gaan jullie DAAR vandaan -dunno-
-
Ik ga `t huis uit, ben in november getrouwd. Ik woon nu bij m`n schoonouders. Met een beetje geluk en een paar weken kunnen we in een ander huis, maar dan hebben we ook buren binnen een straal van 400 meter -gert-
Daarom zit er ook niet zoveel schot in het project.
-
wel nog steeds in de Westreen :)
snap de delay alleen dacht ik dat dat te wijten was aan de gevolgen van het auto-ongeluk -thumbsup-
heb het allemaal (bijna dan) meegemaakt
-
nee we blijven niet in de Westereen, komende dinsdag weten we meer.
`t heeft niets met `t ongeluk uit te staan, maar ben net aan `t werk en getrouwd en nu een huis proberen te scoren.
-
spannend..
-
Door allerlei omstandigheden is dit topic niet veel aangevuld.
Ik ben eind november getrouwd, dit omdat mijn moeder ernstig ziek was en ze niet verwachte de geplande datum van eind juni 2011 te halen, achteraf is deze keus juist geweest.
Afgelopen zaterdagmiddag is mijn moeder op 63 jarige leeftijd komen te overlijden. Ze heeft gevochten totdat haar lichaam niet meer kon. Geestelijk is ze altijd sterk gebleven, ze heeft krach geput uit haar geloof en daar zijn we als gezin blij om.
Ik heb gelukkig zeven broers en zussen, en een lieve vrouw dus kunnen we elkaar bijstaan in de moeilijke tijd die nog gaat komen.
Ik meld het op het polo register omdat er ook enkelen van jullie zijn die wisten dat mijn moeder ziek was.
In afwachting van wat er nog gaat komen ga ik gewoon verder met het opknappen van de polo alleen zal dit niet met de vaart gaan die ik graag zou willen.
-
:( Gecondoleerd Siep..
-
Gecondoleerd
Sterkte de komende tijd
-
In afwachting van wat er nog gaat komen ga ik gewoon verder met het opknappen van de polo alleen zal dit niet met de vaart gaan die ik graag zou willen.
Hoe leuk een hobby ook is, het blijft een hobby. Er zijn belangrijkere zaken in het leven dan een stuk blik.
Sterkte
-
Sterkte voor alle betrokkenen.
-
63, te jong om te gaan.....
Gecondoleerd.
-
Ik meld het op het polo register omdat er ook enkelen van jullie zijn die wisten dat mijn moeder ziek was.
Gecondoleerd man! Sterkte in deze tijd!
-
Jeemig, sterkte de komende tijd. Hoop dat je het een plekje kan geven, lijkt me niet makkelijk...
-
Sterkte Siep -hug-
Gebruik de Polo maar als meditatief moment -thumbsup-
-
Gecondoleerd Siep.
Ook ik wens je veel kracht en sterkte toe de komende tijd.
-
Gecondoleerd!
inderdaad veel te jong,
sterkte!
-
sow das ff een klap
sterkte de komende tijd kerel! -hug-
-
-hug- Mijn medeleven Siep.
En hoe krom het ook is: natuurlijk ook gefeliciteerd met je huwelijk! Ik hoop dat je moeder er nog een mooie dag mee beleefd heeft?!
-
Idd gecondoleerd en sterkte man, jullie zijn met veel, zoals jij zegt heb je daar veel steun aan.
-
Sterkte
-
sterkte
-
Nou dat is een tijd geleden,
Ik ben nu aan het opruimen en kijken of ik de draad weer een beetje op kan pakken.
Maar nu vroeg ik mij laatst af, hoe zit het met de typeplaat, zie foto "Dank tweety01"
(http://www.mijnalbum.nl/Foto-FQASJWFM.jpg)
Dat aluminium plaatje waar allerlei informatie op staat aangaande de auto.
Is dat een wettelijk verplicht onderdeel?
Want ik heb zo'n vaag vermoeden dat ik de mijne niet meer terug ga vinden. -oops-
-
Volgens mij niet, als het chassis nr. maar klopt.
-
Dus alleen het chassisnr is verplicht? dat scheelt maar weer.
-
Daar controleren ze toch de echtheid mee van je auto. Als iets met een paar popnageltjes vastzit wordt omkatten wel heel makkelijk.
-
bij mijn wetens zit dat blikje er alleen in als je een ingevoerde auto hebt -dunno- en als je hem hier eruit haalt is het geen ramp, volgens mij in Duitsland wel,
Alleen het chassis nummer tegen je schutbord of het zei op een van de voorste schokbrekerhuizen (doomtorens) is goed voor apk
-
Wat Pieter zegt: Dat plaatje zit er alleen in bij auto's uit Duitsland en volgens mij ook uit België. In Nederland zit 't er standaard NIET in.
-
heb het onder vonden met mijn eigen steilheck, (garage man waar ik sleutelde in het verleden wees me erop dat die eruit moest voor apk omdat bla bla bla bekend verhaal bij velen :) )
-
Klik heeeeel logisch. Mijn gti heeft hem ook=> '87 import
-
Dus ik hoef `m niet op te zoeken :) kan ik weer iets meer tijd in de auto zelf steken -thumbsup-
-
Na lang Wikken en wegen het besluit genomen om met de polo's op te houden, met de kinderen, ons huis en het werk weet ik het zeker. Ik ga er gewoon niet meer aan toekomen.
vandaar: http://www.g40.nl/smf/index.php?topic=19586.0 (http://www.g40.nl/smf/index.php?topic=19586.0)