Algemeen forum > Projecten

Project [ 70-JF-KX ] Polo 2f coupe GT

<< < (2/6) > >>

Audioholic:
Ondertussen,

Van import naar import,is er een stom ding in geslopen/gemodificeerd
De ecu heeft namelijk geen open loop!,kan er wel een lambda aan hangen maar daar doet die dan niks mee #vwsjoemelsoftware
er zat namelijk compleet geen bekabeling van een lambdasonde,dus er op knutselen was ook niet nodig blijkt.. -gert-

Ook de nokkenas goed gezet, die stond met het verstelbare wieltje halve tand later,maar in realiteit halve tand te vroeg,uiteindelijk dus een hele tand te vroeg.loopt al stuk beter nu dus. -sturen-

Hanf:
Goed bezig!

Sjon:
Is misschien een ecu van een Polo 2 3F zonder kat? (als ik de sletka mag geloven, was die zonder of met kat)
030906022L & 030997022BX zijn ecu's zonder geregelde kat

Gekke Gerrit:
Kan me niet voorstellen dat dat bij import is veranderd...

Audioholic:

--- Citaat van: Sjon op zo, 06 jan 2019, 08:59:15 ---Is misschien een ecu van een Polo 2 3F zonder kat? (als ik de sletka mag geloven, was die zonder of met kat)
030906022L & 030997022BX zijn ecu's zonder geregelde kat

--- Einde van citaat ---

geen idee, die nummers komen niet overeen met de mijne

symptomen die ik heb, ofja problemen:
-eenmaal op temp in "ik ben warm modus" gaat die deellast en stationair veel te arm lopen, klinkt leuk (brapbrapbrapbrap) maar is toch ook niet bepaald fijn
-op de snelweg neemt mijn vermogen drastisch af, dus de lucht temp sensor word niet gebruikt.(opgevangen met verstellen lmm maar dan is binnendoor ruk)
-blauwe sensor los = stijgen in toeren,sensor is al vervangen
-ontsteking gesteld , 2 graadjes vroeger dan spec,maar eenmaal blauwe stekker terug er op loopt die stationair op bijna bdp -gert-
-warm net starten = goed, eenmaal lopend en in de  "ik ben warm modus" is te arm lopen.
-brandstofdrukregelaar ingedrukt,dat zorgde er voor dat hij stationair bleef lopen (deed die voorheen niet)
-bougies zijn nog steeds WIT -dunno-

kortom, als ik het niet simpel opgelost krijg gooi ik er een setje motorcarbs op, totdat ik wat geld over heb voor een programeerbare ecu.

weet iemand trouwens hoeveel cc de 3f injectoren zijn? waren toch gelijk aan nz?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie