Auteur Topic: Polo 1, realistische prijs?  (gelezen 3696 keer)

Offline arno83

  • L86C-0107
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.296
  • Geslacht: Man
  • Arno Thomassen
    • Thomassen Cleaning service
Re: Polo 1, realistische prijs?
« Reactie #15 Gepost op: di, 24 aug 2010, 23:02:41 »
Voor dat je nummer 2 er netjes bij hebt staan ben je ook 2000 euro kwijt minimaal. Dus waarom niet iets meer uitgeven voor een iets betere  -dunno-. Als je het kan missen dan.

Nou succes maar de 1e zou toch mijn keus hebben  -thumbsup-

Offline Marcel86c

  • L86C-0034
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.163
  • Geslacht: Man
Re: Polo 1, realistische prijs?
« Reactie #16 Gepost op: di, 24 aug 2010, 23:05:27 »
Als ie uit zweden komt zal t me niet verbazen dat er idd koplampsproeiers op zitten

En een 800cc ipv 900cc -gert-
Impossible isn't a fact, it's an opinion.

Offline Ian_C

  • Non-Register lid
  • Berichten: 695
  • Geslacht: Man
Re: Polo 1, realistische prijs?
« Reactie #17 Gepost op: wo, 25 aug 2010, 10:34:31 »
Gisteren gemaild en gebeld met de verkoper van nummer 1, zaterdag ga ik gaan kijken. -klus-
"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.
Verwijderen van eigen berichten "


Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O

Offline JTG

  • L86C-0152
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.396
  • Geslacht: Man
  • Theunis Geertsma
Re: Polo 1, realistische prijs?
« Reactie #18 Gepost op: wo, 25 aug 2010, 10:55:08 »
er gaat weer een type 1 bijkomen -thumbsup- :)
vw,vw,vw,mercedes en seat

Offline Vinkees

  • L86C-0129
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.998
  • Geslacht: Man
  • Ronald Vinke
Re: Polo 1, realistische prijs?
« Reactie #19 Gepost op: wo, 25 aug 2010, 11:41:03 »
 -thumbsup- dat zou zeker zeer mooi zijn als je die kan overnemen!
Beter 10 Polo's op de oprit, dan 1 op de sloop..

Offline Gekke Gerrit

  • L86C-0070
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.529
  • Geslacht: Man
  • Geert
Re: Polo 1, realistische prijs?
« Reactie #20 Gepost op: wo, 25 aug 2010, 11:42:10 »
Als ik kijk naar je eigen vraagprijs voor je Polo 2F, vind ik deze vraagprijs zeker realistischer... Maar dat kan ook persoonlijk zijn.
Overigens zijn bijna alle reacties (ook de mijne) op basis van de eerste foto's (nog op Zweeds kenteken, dus oude(re) foto's). Het is natuurlijk nog maar de vraag hoe hij er op dit moment IRL bij staat... Als de verkoper gebruik maakt van oude foto's kun je je natuurlijk afvragen wat hij probeert te verbergen/maskeren, dus een kritische blik tijdens het bekijken lijkt me verstandig!
Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!

Offline Ian_C

  • Non-Register lid
  • Berichten: 695
  • Geslacht: Man
Re: Polo 1, realistische prijs?
« Reactie #21 Gepost op: wo, 25 aug 2010, 11:57:58 »
Als ik kijk naar je eigen vraagprijs voor je Polo 2F, vind ik deze vraagprijs zeker realistischer... Maar dat kan ook persoonlijk zijn.
Overigens zijn bijna alle reacties (ook de mijne) op basis van de eerste foto's (nog op Zweeds kenteken, dus oude(re) foto's). Het is natuurlijk nog maar de vraag hoe hij er op dit moment IRL bij staat... Als de verkoper gebruik maakt van oude foto's kun je je natuurlijk afvragen wat hij probeert te verbergen/maskeren, dus een kritische blik tijdens het bekijken lijkt me verstandig!
Ik weet dat mijn eigen vraagprijs ook wat aan de hoge kant is, maar je krijgt er ook wat voor terug (niet rotte Polo met heel net origineel interieur, weinig km's, etc). Maar wellicht zal m'n zus hem overnemen (zij is er nogal aan gehecht -naughty-).

Over de Zweed:

Citaat
Beste,

de polo is al door de douane,
moet enkel nog naar de keuring, en dan kunnen de nummerplaten aangevraagd worden.
(kan ik bij helpen indien gewenst)


't Zou natuurlijk handig zijn als er iemand zou mee kunnen gaan kijken die meer over Polo's kent dan ik, maarja. Woont iemand hier in de buurt van Mechelen (België)?  -naughty-
"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.
Verwijderen van eigen berichten "


Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O

Offline arno83

  • L86C-0107
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.296
  • Geslacht: Man
  • Arno Thomassen
    • Thomassen Cleaning service
Re: Polo 1, realistische prijs?
« Reactie #22 Gepost op: wo, 25 aug 2010, 13:00:01 »
Als het niks zou zijn dan is deze er ook nog steeds als het goed is. http://www.steilheck.nl/smf/index.php/topic,7807.0.html.
1200 euro heb je hem en misschien wil 1000 ook nog wel lukken.

Ben ondertussen het mobiele nummer van de man kwijt maar heb wel zijn adres en nummer van de zaak nog in antwerpen.

Mocht het tegen vallen en je wilt meer over deze weten dan lees het topic maar of pm maar.. Ben aan het eind van de dag wel op vakantie  :)

Offline Ian_C

  • Non-Register lid
  • Berichten: 695
  • Geslacht: Man
Re: Polo 1, realistische prijs?
« Reactie #23 Gepost op: wo, 25 aug 2010, 23:56:58 »
Als het niks zou zijn dan is deze er ook nog steeds als het goed is. http://www.steilheck.nl/smf/index.php/topic,7807.0.html.
1200 euro heb je hem en misschien wil 1000 ook nog wel lukken.

Ben ondertussen het mobiele nummer van de man kwijt maar heb wel zijn adres en nummer van de zaak nog in antwerpen.

Mocht het tegen vallen en je wilt meer over deze weten dan lees het topic maar of pm maar.. Ben aan het eind van de dag wel op vakantie  :)

Toeval wil dat ik deze week nog aan die witte gedacht heb, maar wist totaal niet meer waar ik die ook alweer gezien had. -naughty-

Een Audi 50 zou natuurlijk nog leuker zijn dan een Polo (weet niet waarom, Audi ringetjes zijn leuk en 't is meteen ook nog unieker. :p ) Ben je al gaan kijken naar die Audi 50?

Zal laten weten hoe het afgelopen is met de Polo.  -thumbsup- Zou eigenlijk ideaal zijn, een Audi 50 en Polo, maarja, kan ze niet allemaal kopen jammergenoeg. Of ik zou de Jetta weer weg moeten doen maar dat krijg ik ook niet over m'n hart. :(
"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.
Verwijderen van eigen berichten "


Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
Re: Polo 1, realistische prijs?
« Reactie #24 Gepost op: do, 26 aug 2010, 01:01:38 »
er gaat weer een type 1 bijkomen -thumbsup- :)

..86...type 86...

type 86 !

Sorry maar dat moest ik ff rechtzetten  :D
We bevinden ons hier tenslotte op Het Polo 86(c) Register forum -ja-

Offline Ian_C

  • Non-Register lid
  • Berichten: 695
  • Geslacht: Man
Re: Polo 1, realistische prijs?
« Reactie #25 Gepost op: do, 26 aug 2010, 01:14:04 »
 -naughty-

En Arno, je had beter gezwegen over die Audi 50, nu zit ik de hele tijd te switchen tussen de foto's van de Polo en de Audi. -nana- Het is dat ik al een witte heb, voorlopig is de Polo de grootste kanshebber. En de Audi heeft 20 jaar stilgestaan en technische kennis om hem weer in orde te zetten heb ik niet echt (en dan kom je uiteindelijk bij het bedrag van de Polo denk ik). -dunno-
"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.
Verwijderen van eigen berichten "


Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O

Offline JTG

  • L86C-0152
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.396
  • Geslacht: Man
  • Theunis Geertsma
Re: Polo 1, realistische prijs?
« Reactie #26 Gepost op: do, 26 aug 2010, 07:25:16 »
@Mark daar heb jij dan weer gelijk in maar wat ik nooit hoor is een type 86f -dunno- :) sorry voor  -off-

on topic, gewoon die POLO type 86 gaan bekijken, doe nu maar, doe nu maar -uitlachen-
vw,vw,vw,mercedes en seat

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
Re: Polo 1, realistische prijs?
« Reactie #27 Gepost op: do, 26 aug 2010, 14:51:44 »
@Mark daar heb jij dan weer gelijk in maar wat ik nooit hoor is een type 86f -dunno- :) sorry voor  -off-

klik

Offline JTG

  • L86C-0152
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.396
  • Geslacht: Man
  • Theunis Geertsma
Re: Polo 1, realistische prijs?
« Reactie #28 Gepost op: do, 26 aug 2010, 15:03:08 »
@Mark duidelijk :) gewoon beide vallen daaronder -hug-

ik was gewoon enthousiast dat er een vroeg type 86 bijkomt :)
vw,vw,vw,mercedes en seat

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
Re: Polo 1, realistische prijs?
« Reactie #29 Gepost op: do, 26 aug 2010, 15:16:58 »
 -thumbsup-