Auteur Topic: goede daad  (gelezen 4185 keer)

Offline btracing

  • L86-0163
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.973
  • Geslacht: Man
  • Benjamin Dijkshoorn
Re: goede daad
« Reactie #30 Gepost op: di, 31 aug 2010, 01:41:36 »
Zoiets heet angst, denken aan eventuele gevolgen. Tijdje terug had ik ook de politie gebeld, werd met een motor zonder kenteken door de straat gescheurd (industrieterrein) vlakbij een Mac. Het waren niet bepaald burgerlijke types die erbij rondhingen. Politie kon ze niet op heterdaad pakken, maar wel toen ze de garagebox weer verlieten. Eentje mocht meteen mee, ivm met het niet bij zich hebben van ID en een andere had nog wat meer dingen op z'n kerfstok.

Of ik even een getuigenverklaring wilde geven, maar dat kan niet anoniem helaas. Mijn naam zou dus mooi in het dossier komen wat bij de advocaat komt te liggen. De client kan dat ook lezen en tsja, 1 + 1 = 2 in sommige gevallen. Geen zin in bezoek van onbekenden, dus jammer maar helaas voor de politie, hadden ze eerder aanwezig moeten zijn.
'92 Steilheck Fox
'92 Coupé
'87 Coupé
'94 Steilheck Prego

Offline richard-polo

  • L86C-0119
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.851
  • Geslacht: Man
  • Richard Denkers
    • g-laderseite
Re: goede daad
« Reactie #31 Gepost op: di, 31 aug 2010, 08:07:45 »
Zou ik ook denken, maar helaas wel door schade en schande wijs geworden (mishandelde conducteurs die na aangifte thuis nog even opgezocht werden)...
Punt is meer dat ik zelf niet zo bang zou zijn dat ze mij te grazen willen nemen, maar wel dat ze (lafjes) een baksteen door je ruit kegelen, of (erger nog) je vrouw of kind(eren) te pakken nemen.

kijk toch nog iemand die een beetje verstand heeft van dat soort figuren...
is niet ver gezocht maar veelal de waarheid.. ze hebben tenslotte tijd zat om je te vinden..

je bent er trots op tot ze je vinden ;).. hopelijk zal je dat niet gebeuren..
denkersrichard@hotmail.com voor revisie, tuning & onderhoud

Offline RoelG

  • L86C-0115
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.013
  • Geslacht: Man
  • Roel Geene
    • Official -Boem Klats- assistant
Re: goede daad
« Reactie #32 Gepost op: di, 31 aug 2010, 13:47:01 »
de keuze is aan ieder zelf.

@ serge: mijn diepe respect heb je  -thumbsup-

Helaas kan het ook anders lopen:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/7518182/___Liever_cel_dan_bedreigingen___.html?sn=binnenland,buitenland

Offline Sieperman

  • L86C-0151
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.044
  • Geslacht: Man
  • Siep Anne Visser
Re: goede daad
« Reactie #33 Gepost op: di, 31 aug 2010, 14:17:07 »
Ik zeg petje af Serge,  -thumbsup- `k weet niet of ik `t zelf zou doen, met m`n iele armpjes.
Oo=o=oO

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: goede daad
« Reactie #34 Gepost op: di, 31 aug 2010, 14:27:10 »
kijk toch nog iemand die een beetje verstand heeft van dat soort figuren...
is niet ver gezocht maar veelal de waarheid.. ze hebben tenslotte tijd zat om je te vinden..

je bent er trots op tot ze je vinden ;).. hopelijk zal je dat niet gebeuren..
tuurlijk lekker met zijn allen die in de meerderheid zijn in een hoekje bang lopen zijn en maar roepen dat wilders aan de macht moet . doe eens wat ,bijt van je af ,wees een echte nederlandse burger .dan pas kun je wat voor elkaar krijgen ipv van te lopen mekkeren in de kantine over de politiek of je medelanders .wijzen daar zijn jullie alleen maar goed voor .

krijg toch lekker het heen en weer allemaal .ik weet ook hoe het werkt als je niks doet wordt het juist erger omdat dat soort figuren  dan lekker hun gang kunnen gaan .ik sta wel op en ga als eerste de loopgraaf uit ,misschien volgen er meer ,maar de meerderheid zal dan lekker hun broekie vol zitten blubberen ,net als de pimfortuin aanhangers en net zoals de geert wilders aanhangers ,hoop geschreeuw geen daden .nee daar hoor ik niet thuis
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: goede daad
« Reactie #35 Gepost op: di, 31 aug 2010, 14:28:26 »
en voor de goede orde .ik zou het zo weer doen
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Gekke Gerrit

  • L86C-0070
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.529
  • Geslacht: Man
  • Geert
Re: goede daad
« Reactie #36 Gepost op: di, 31 aug 2010, 14:59:13 »
Voor de duidelijkheid, Serge: ik ben het helemaal met je eens, en zou er zelf ook niet over nadenken (bij 0900-TUIG hebben ze me geregeld aan de lijn). Aangifte doe ik vervolgens ook, want vanuit mijn werk weet ik helaas hoe het juridisch verloopt als het OM onvoldoende munitie krijgt/heeft. Daar wil ik vervolgens ook nog wel een uur in steken, omdat de betreffende verbalisant heeft gespijbeld tijdens de typ-/computercursus.
Ik ben er door ervaring echter wel scherp op geworden dat mijn adres op generlei wijze in de aangifte wordt vermeld. Als het moet doe ik dan gewoon aangifte vanuit mijn functie/werk met een postbus-nummer...

Ben het inderdaad wel met je eens dat het anders simpelweg klagen is over verloedering, maar je vervolgens wel achter een krantje verstoppen als de vrouw naast je in de tram wordt aangerand.

Just my 2 cents.
Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: goede daad
« Reactie #37 Gepost op: di, 31 aug 2010, 15:10:13 »
Voor de duidelijkheid, Serge: ik ben het helemaal met je eens, en zou er zelf ook niet over nadenken (bij 0900-TUIG hebben ze me geregeld aan de lijn). Aangifte doe ik vervolgens ook, want vanuit mijn werk weet ik helaas hoe het juridisch verloopt als het OM onvoldoende munitie krijgt/heeft. Daar wil ik vervolgens ook nog wel een uur in steken, omdat de betreffende verbalisant heeft gespijbeld tijdens de typ-/computercursus.
Ik ben er door ervaring echter wel scherp op geworden dat mijn adres op generlei wijze in de aangifte wordt vermeld. Als het moet doe ik dan gewoon aangifte vanuit mijn functie/werk met een postbus-nummer...

Ben het inderdaad wel met je eens dat het anders simpelweg klagen is over verloedering, maar je vervolgens wel achter een krantje verstoppen als de vrouw naast je in de tram wordt aangerand.

Just my 2 cents.
-thumbsup-
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Re: goede daad
« Reactie #38 Gepost op: di, 31 aug 2010, 15:32:31 »
en voor de goede orde .ik zou het zo weer doen

en terecht! thumbs up  -thumbsup-
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline patrick86c

  • L86C-0031
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.894
  • Geslacht: Man
Re: goede daad
« Reactie #39 Gepost op: di, 31 aug 2010, 18:09:18 »
Ik ben het helemaal met serge eens.
XZ-88-RR VW Polo 2 coupe de “rooie rakker”.  
HB-LZ-74 VW Polo 2f coupe
XX-37-HR VW Polo 2

Offline Gekke Gerrit

  • L86C-0070
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.529
  • Geslacht: Man
  • Geert
Re: goede daad
« Reactie #40 Gepost op: di, 31 aug 2010, 21:36:35 »
Overigens, zometeen op Opsporing Verzocht een item over een aanranding/verkrachting die bij ons tegenover (aan de andere kant van de singel) heeft plaatsgevonden... Het was weliswaar gedurende de nacht na ons vertrek naar Frankrijk, maar ik ga toch even kijken of ik in de omschrijving van de dader iemand herken die ik vaker in de buurt zie.
Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!

Offline Ian_C

  • Non-Register lid
  • Berichten: 695
  • Geslacht: Man
Re: goede daad
« Reactie #41 Gepost op: di, 31 aug 2010, 22:19:01 »
Overigens, zometeen op Opsporing Verzocht een item over een aanranding/verkrachting die bij ons tegenover (aan de andere kant van de singel) heeft plaatsgevonden... Het was weliswaar gedurende de nacht na ons vertrek naar Frankrijk, maar ik ga toch even kijken of ik in de omschrijving van de dader iemand herken die ik vaker in de buurt zie.

 -thumbsup-

Castreren die handel.
"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.
Verwijderen van eigen berichten "


Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O

Offline Gekke Gerrit

  • L86C-0070
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.529
  • Geslacht: Man
  • Geert
Re: goede daad
« Reactie #42 Gepost op: di, 31 aug 2010, 22:19:52 »
M'n hond weet er wel raad mee...  :)
Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!

Offline Marcel86c

  • L86C-0034
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.163
  • Geslacht: Man
Re: goede daad
« Reactie #43 Gepost op: di, 31 aug 2010, 23:59:33 »
en voor de goede orde .ik zou het zo weer doen

Goed bezig! -thumbsup-

Zoiets doe je in een reflex, zonder er eerst over na te denken, anders ben je te laat.
Ik zou waarschijnlijk het zelfde gedaan hebben, zonder eerst na te denken.
Impossible isn't a fact, it's an opinion.