Het Polo86c Register
Treffen / Meetings => Verslagen => Topic gestart door: Jaap op ma, 09 mei 2005, 09:00:42
-
De luitjes van Volksforum.com zijn terug van de Wortersee.
Post hier picca's van Polo / Derby / Audi 50 (geen 6n en later)
-
-
wel leuke pic's.
vooral die classic met die bmw lampen en die rode 2f coupe. -naughty-
-
erg mooi ding deze ja..
Meer picca's van deze Polo 2 (!);
http://www.vw4ever.de/mypolo-bilder2.htm
Iemand de achterlichten al gezien???
-
De luitjes van Volksforum.com zijn terug van de Wortersee.
Post hier picca's van Polo / Derby / Audi 50 (geen 6n en later)
he... -moon-
-
De luitjes van Volksforum.com zijn terug van de Wortersee.
Post hier picca's van Polo / Derby / Audi 50 (geen 6n en later)
he... -moon-
Ah... -uitlachen- spuit 11
Alsof ie zelf niet zo'n oud hok heeft zoals de rest hier! :)
-
Alsof ie zelf niet zo'n oud hok heeft zoals de rest hier! :)
correctie; hokken -naughty-
Nou ja, 1-tje is niet helemaal van mij.
-
mijn broer is dus ook geweest met een t3 (kregen onderweg lekke koppakking -uitlachen- ) moest het gewoon ff kwijt..
maja ze hebben deze type 86 op de foto gezet -boehoe- wat een TF&TF ding
-
alleen deze ??
geen ene andere nette audi 50 of polo 1/1f ??
-
nope maja hij is dan ook geen liefhebber van dat model..
-
Das dan duidelijk, de typ86 komt in een 3 tal smaken:
1 Mooi
2 Rot
3 Verschikkelijk
(smaken kan je ook samen in een bakje doen)
-
4 verschrikkelijk mooi rot
-
Whaaaaaaa neeeeee hier ook al -gert-
-
1 woord: tja.
-
immer grade aus -uitlachen-
-
WTF??? -uitlachen- Lekker hoor.. Gas geven, stilstaan met spinnende wielen... Je hebt er niet heel veel aan, in de bochten inderdaad helemaal niet!
Hoeveel weegt zo'n blok? Het ziet er wel heel erg vol uit onder die kap..
-
Denk dat het meevalt, tis een modern blok dus vast compleet alu??
Of zijn jullie stiekem strondjaloers? (ikke wel -naughty- )
-
neuhhh, jaloers niet echt...zo snel is een 1.8 t standaard nou ook weer niet! -gert- okee, koppel is interessant, maar net wat patrick zegt: je staat zo voor l -wanker- l bij de stoplichten als het mis gaat! -hug-
-
standaard 1.8 T niet zo snel...
Boehaha.. zal niet... altijd meer dan de welke ander Polo standaard heeft...
Ook zo'n blokkie is te kietelen, en iemand die z'n complete voortrein aanpast om t blok erin te lepelen, zal ook vast wel de moeite hebben genomen er een ander chippie in te drukken, dikke uitlaat eronder, iet wat hogere turbo druk, en GAAN
(maar wel rechtuit graag)..
Waarschijnlijk hoekt ie nog best aardig hoor; beter dan een standaard boot.. ehmz, Polo
-
Trouwens: voormalig Polo 2 G40 zo te zien...
-
En dat zie je waaraan?
(alleen het blikje zou kunnen, maar dat kan er net zo gemakkelijk later in zijn gezet. Bijv om de dynamo nog ooit te kunnen wisselen bij ingebouwd blok :) )
of beter gevraagd: is er iets naast t blikje waar je aan kunt zien dat t een G40 is geweest?
(grabbel grabbel).. Och nee, wacht,. Sorry Dennis: Geen gaten in het voorfront:
En een dikke reet:
-
Ik had er nog bij willen zetten:
"(al dan niet omgebouwd)"
Maarre: bij 1.8T had ik toch wel de intercooler van een 2 genomen.
-
Wel een stoere bak trouwens.
kleurtje.. moet je van houden.
Maar verder gelukkig geen M3 spiegels, racegaas, audi-grepen en meer van dat soort ongein.
-
Idd mooie wagen.....apart kleurtje: hou ik wel van -naughty-
Ben wel beniewd hoe deze zich eigen gedraagd in de bochten dan.
Zal die 1.8T dramatisch zwaarder zijn als, laten we zeggen, een 1.6 16v?
-
Grotere boring -> meer lucht :) (dus sneller)
-
@Sjon: Als ik deze foto's zo 's bekijk kan dat idd nog wel 's meevallen.
bron foto's: http://www.funksoulkitty.org/
-
Meer lucht, minder gewicht, minder weerstand!
Maar goed: Probleem met 'big-block' motoren van VW is o.a. dat ze achterover liggen: het onderblok (zware deel) ligt bij een Polo ligt dan VOOR de vooras,. terwijl een voor-over gekanteld blokt het zware deel TUSSEN de vooras ligt.
(nuja: 't is maar hoe je t bekijkt..)
Door de breedte van 't blok (grotere boring), word ie ook nog zwaarder,. om maar te zwijgen van de enorme versnellingsbak.
-
Oh ja....das waar ook.....dat small-block versus big-block verhaaltje had ik al ergens eens gelezen.
Komt er ook nog es een subframe bij..........plus blok achterover........plus zwaardere bak........laat maar
-
Vind je het gek dat ik dacht: AEF (diesel => zie Thomas) blok = 1.9 en hangt voorover (in 6N) in Polo 2 te hangen..
Maar helaas gaat de kop niet zomaar passen, en een bigblock crossflow kop bestaat, maar enkele als 2.0 in the USA...
Laat maar :(
-
Die 1.8t blokken is het zelfde als toen de VR6 blokken in de golf2 de geschiedenis blijft zig herhalen -wanker-
Maar ben stiekum wel een beetje jaloers -moon-