he maatje bedankt he zie je dat je beter bent met de pc dan mij hoe flik je dat toch weer he txs.
DUS... eerste foto die witte polo 1 was van een vriend die zwarte polo2 was van mij was een zeer goede wagen lak als nieuw binnenbekleding als nieuw motor 1300cc GT 75pk echt een juweeltje maar heb er een ongeval mee gehad
en heb dan alles inclusief motor overgebouwd op de zilveren polo2 classic . daarbij had ik dan luchthappers van een opel cadet gsi in de motorkap geplaatst en druppels gebruikt voor de spiegels.
De blauwe polo classic was een 1300cc bj 1989 denk ik.deze had ik gekocht 70 euro
beetje werk gehad
aan de motor een beetje opkuisen
en klaar voor de verkoop.
de polo 1 was 900cc bj 1981 heb wel spijt gehad dat ik deze heb weggedaan deze was zeeeeer proper wat ik enkel gedaan had was verlaagd en verbreed staal...
de polo die achter de polo 1 bevind was een polo2 braekje zoals ze bij ons zeggen was verlaagd zeer donker getint glas 1 ruitenwisser vooraan . kofferdeksel dichtgemaakt polo3 dashbord opel cadet GSI kuipzetels .
maar das het verleden de witte polo1 900cc bj 1978 heb ik verleden jaar aangekocht in zeer slechte staat maar het jaartje sleutelen heeft hem toch goedgedaan. hij is nog niet volledig klaar maar toch goed om al even te crusen