Toch wel handig dat VCDS.
Na korte inspectie bleek dus dat iemand de connectoren niet goed had aangesloten
De klopsensor connector past er ook op en dit haal je qua kabellengte;
- Klopsensor connector = koperen contactpunten.
- Inlaattemperatuursensor = grijze contactpunten.
Vermoed dus dat de CO pot zelf gewoon intact is.
Krijg nu geen foutmeldingen meer binnen VCDS en de wagen loopt weer wat mooier rond.
Heb er destijds een Denso lambda sonde ingezet aangezien de oude versleten was.
Zodra ik nu vol op het gas ga in de 2 een woeste 'dip'. Net alsof de lambda het niet krijgt bijgehouden met op en neer pendelen voor mijn gevoel of misschien een massaprobleem.
Komende rit eens kijken of het probleem ook voorkomt met lambdaconnector los gekoppeld.
Hanf had blijkbaar dezelfde ervaring met dit merk.
Afgelopen weekend flink stuk gaan touren met de Polo door de Ardennen
Moet toch zeggen dat het best prima te doen was met die H&R set. Wel alleen maar autobaan en provinciale wegen gereden voornamelijk. Ter hoogte van Eupen nog een mini sneeuwbuitje meegepakt ondanks de zonnige dag