Raaaaah!!!
Of beter: Het cockpitje dat vandaag aangekomen is ziet er perfect uit, helemaal complete, onbeschadigde, folie, dus ach: laten we het lot niet tarten, en gewoon compleet inbouwen.
RAAAAH!!
Grootlichtlampje: nothing.
Wel een rare kerstboom bij schakelen van lichtschakelaar en grootlicht: oliedruk-knipper-led begint ineens constant te branden, temperatuur-knipperled laat ook ineens licht zien (wel knipperend) en bij uitschakelen het zelfde feest.
RAAARH!
nameten van de stekker in de auto: grootlicht geeft toch echt wel spanning, al is het slechts 9 a 10 volt, daar moet t lampje wel wat op doen..
Dus dan maar overbouw'n op de G40 tellers: misschien zit er iets in de printplaat van de kilometerteller stuk? (dynamische oliedrukcontrole en ik zijn geen vriendjes, al 12 jaar niet)... Maar nee. Same story.
Dan nog eens de schuur in duiken: Doos met tellertje Golf 2 Diesel met toerenteller en een Polo 2 Diesel klokkenwinkel in 1 grote orgie gevonden. Met voorgloeilampje en analoge klok. Pluggen? Play!
Alles lijkt met de DIESEL klokken wel te werken, incluus de grootlichtverklikker.. op 1 frieking lampje na: rem-controle lampje.. Dood. RAAARRR Maar kan mij dat rotten: Dat is dan weer géén APK puntje ( vloeistofniveau kan via het vaatje onder de motorkap gecontroleerd worden = apk-proof ).. lampjes erin voor de tellerverlichting,.. stuur d'r weer op: RAAAAARH!RRR! Doet de kilometerteller RAARRARARRARRARARRRRRRR.. Snelheidsmeter doet t wel.. dus APK proef, maar boven het geluid van de tevreden zoemende G-lader klinkt nu tijdens het rijden RAARARHRRARARREREER!! van een kilometerteller die zichzelf van binnen opvreet..
------
APK puntjes gefixed vanavond:
- Rechter portier gaat weer open en dicht: slot vervangen.. 4 minuten werk incl zoeken en opruimen gereedschap
- Remcontrole ledje knippert niet meer.. ongeveer 8 uur werk?!?! exclusief kosten en of opruimen van gereedschap,. resultaat niet 100% satisfactory.