Auteur Topic: diameter uitlaat  (gelezen 736 keer)

Offline coupe92

  • Non-Register lid
  • Berichten: 257
  • Geslacht: Man
  • iwan gordijn
diameter uitlaat
« Gepost op: zo, 13 mrt 2011, 13:21:48 »
wat is de diameter van de pijp voor en achter de middendemper?
middendemper is slecht, nu wil ik er een pijp tussen zetten.
ter info: 92er polo 2f, motor code 1.3 monopoint aav.

of heb iemand nog iets liggen ( middendemper of middendempervervanger)

alvast bedankt

gr. Iwan
Dun is de mode.......Mijn stijl is dik!!!

Offline patrick86c

  • L86C-0031
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.894
  • Geslacht: Man
Re: diameter uitlaat
« Reactie #1 Gepost op: zo, 13 mrt 2011, 13:31:39 »
Ik geloof iets van 42 mm doorsnee.
XZ-88-RR VW Polo 2 coupe de “rooie rakker”.  
HB-LZ-74 VW Polo 2f coupe
XX-37-HR VW Polo 2

Offline coupe92

  • Non-Register lid
  • Berichten: 257
  • Geslacht: Man
  • iwan gordijn
Re: diameter uitlaat
« Reactie #2 Gepost op: zo, 13 mrt 2011, 17:46:06 »
@patrick: binnen of buitendiameter?
Dun is de mode.......Mijn stijl is dik!!!

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: diameter uitlaat
« Reactie #3 Gepost op: zo, 13 mrt 2011, 18:36:38 »
midden demper kost 143 euro

 met enkelt een pijp en evt sportdemper zal je co slecht gehaald worden
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: diameter uitlaat
« Reactie #4 Gepost op: zo, 13 mrt 2011, 18:37:30 »
zolang ie de kat laat zitten zou dat toch geen probleem moeten zijn die co? -dunno-

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: diameter uitlaat
« Reactie #5 Gepost op: ma, 14 mrt 2011, 18:52:31 »
zolang ie de kat laat zitten zou dat toch geen probleem moeten zijn die co? -dunno-

door te weinig tegen druk behaalt de kat zijn temperatuur niet helemaal dus je temperatuur in je voorpijp zakt ook dus ook je temperatuur bij de lamda sonde  en zal deze dus een verkeerd signaal afgeven waardoor er kans is op een te rijk mengsel voor co waarde of 4 gas test
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline martyn_86c

  • Martyn Brons
  • Non-Register lid
  • Berichten: 542
  • Geslacht: Man
  • Polo 2f G40
Re: diameter uitlaat
« Reactie #6 Gepost op: ma, 14 mrt 2011, 19:26:00 »
door te weinig tegen druk behaalt de kat zijn temperatuur niet helemaal dus je temperatuur in je voorpijp zakt ook dus ook je temperatuur bij de lamda sonde  en zal deze dus een verkeerd signaal afgeven waardoor er kans is op een te rijk mengsel voor co waarde of 4 gas test

Klopt helemaal, maar een AAV heeft een 4-polige lambdasonde!   -nana-
Quotte: "I'm sorry, but having a DB9 on the drive and not driving it is a bit like having Keira Knightley in your bed and sleeping on the couch"

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: diameter uitlaat
« Reactie #7 Gepost op: ma, 14 mrt 2011, 21:34:34 »
dan zeggen we ;doen en ondervindt  -thumbsup-
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline martyn_86c

  • Martyn Brons
  • Non-Register lid
  • Berichten: 542
  • Geslacht: Man
  • Polo 2f G40
Re: diameter uitlaat
« Reactie #8 Gepost op: ma, 14 mrt 2011, 21:36:55 »
Dat zeg ik ook altijd! -nana-
Quotte: "I'm sorry, but having a DB9 on the drive and not driving it is a bit like having Keira Knightley in your bed and sleeping on the couch"

Offline jellehier

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.431
  • Geslacht: Man
  • Jelle de Vries
    • VWteamarnhem.com
Re: diameter uitlaat
« Reactie #9 Gepost op: ma, 14 mrt 2011, 22:09:42 »
eh aav heeft een 3 draads lambda, heb er gisteren nog boven gehangen
Van auto alarm tot zwanehals. Geen systeem een probleem. de_inbouwer@live.nl - Ook voor kabelboom werk.

Offline Sander Beer

  • Non-Register lid
  • Berichten: 317
  • Geslacht: Man
Re: diameter uitlaat
« Reactie #10 Gepost op: ma, 14 mrt 2011, 22:46:47 »
door te weinig tegen druk behaalt de kat zijn temperatuur niet helemaal dus je temperatuur in je voorpijp zakt ook dus ook je temperatuur bij de lamda sonde  en zal deze dus een verkeerd signaal afgeven waardoor er kans is op een te rijk mengsel voor co waarde of 4 gas test
daarom zit bij mijn spruitstuk van powersprint de lambda sensor vlak bij de cilinderkop