Auteur Topic: Project [ FT-83-HR ] Polo 1f GT 1980  (gelezen 260442 keer)

Offline Pierre

  • L86C-0101
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.410
  • Geslacht: Man
  • papa pierre
Re: Project [ FT-83-HR ] Polo 1f GT 1980
« Reactie #285 Gepost op: di, 20 jan 2009, 22:27:13 »
kwik fit :)
wie zijn billen brand moet blij zijn dat hij/zij niet andersom stond

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Re: Project [ FT-83-HR ] Polo 1f GT 1980
« Reactie #286 Gepost op: di, 20 jan 2009, 22:28:36 »
 -thumbsup-
Op de gok het juiste onderdeel vervangen.
Je kunt zo bij een hedendaagse werkplaats aan de slag  ;)

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Project [ FT-83-HR ] Polo 1f GT 1980
« Reactie #287 Gepost op: di, 20 jan 2009, 22:30:16 »
 -thumbsup-
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline RoelG

  • L86C-0115
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.013
  • Geslacht: Man
  • Roel Geene
    • Official -Boem Klats- assistant
Re: Project [ FT-83-HR ] Polo 1f GT 1980
« Reactie #288 Gepost op: di, 20 jan 2009, 22:36:28 »
 :D :D

Helaas niet zo'n goede ervaringen met Kwik fit.
Waren veelal meer Slow fit en dure fix

Morgen, als de blauwe voorspoedig loopt, kijken of ik nog tijd heb om de carb te ontmantelen.
Heb namelijk het sterke gevoel dat de carb flens lekt. Deze is namelijk ook erg beweeglijk (tov de LX)
Dat verklaart volgens mij de continu wisselde afstelling. Dit als gevolg van valse lucht.

De carb was vandaag weer heeel anders afgesteld zonder dat ik er aan heb gezeten.
Gisteren liep hij eigenlijk te hoog in de toeren.
Vandaag valt hij continu uit waarbij een klein beetje choke er voor zorgt dat hij blijft lopen.  
En dit veranderde dan ook nog eens elke keer een beetje.
De carb zelf werkt zo ver ik kan nagaan goed en is anderhalve week geleden helemaal schoongemaakt.-dunno-

Als ik geen problemen kan vinden gaat hij alsnog naar de garage om af te laten stellen.
Wie weet dat alsnog de afstelling de reden is.
Wil echter vooraf uitsluiten dat er een lekkage is. Zou zonde zijn van het geld dat ik dan uitgeef voor het opnieuw afstellen.

Offline RoelG

  • L86C-0115
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.013
  • Geslacht: Man
  • Roel Geene
    • Official -Boem Klats- assistant
Re: Project [ FT-83-HR ] Polo 1f GT 1980
« Reactie #289 Gepost op: di, 20 jan 2009, 22:37:33 »
-thumbsup-
Op de gok het juiste onderdeel vervangen.
Je kunt zo bij een hedendaagse werkplaats aan de slag  ;)

Nu ja, jullie hebben me toch in de goede richting gewezen. Leek me een redelijk veilige gok.
Zo ver ik begreep was het een bekend euvel bij een combinatie van zowel temp al tank meter die het niet doen.

En in de tegenstelling tot een garage speel ik met mijn eigen vrije tijd, niet met andermans geld.  :D :D

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Project [ FT-83-HR ] Polo 1f GT 1980
« Reactie #290 Gepost op: di, 20 jan 2009, 22:39:37 »
wat ji bedoelt is de voetpakking als deze bewegelijk is vervangen die hap
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Pierre

  • L86C-0101
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.410
  • Geslacht: Man
  • papa pierre
Re: Project [ FT-83-HR ] Polo 1f GT 1980
« Reactie #291 Gepost op: di, 20 jan 2009, 22:40:18 »
Helaas niet zo'n goede ervaringen met Kwik fit.
Waren veelal meer Slow fit en dure fix

weet ik  heb er helaas ook ervaring mee  met mijn toenmalige 1f   -boehoe-
wie zijn billen brand moet blij zijn dat hij/zij niet andersom stond

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Project [ FT-83-HR ] Polo 1f GT 1980
« Reactie #292 Gepost op: di, 20 jan 2009, 22:41:11 »
kwikfit kom ik nooit . euromaster evenmin
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline RoelG

  • L86C-0115
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.013
  • Geslacht: Man
  • Roel Geene
    • Official -Boem Klats- assistant
Re: Project [ FT-83-HR ] Polo 1f GT 1980
« Reactie #293 Gepost op: di, 20 jan 2009, 22:41:24 »
wat ji bedoelt is de voetpakking als deze bewegelijk is vervangen die hap

Yep. is voor mijn gevoel zeker 3x zo beweeglijk als die van de LX.

Beetje jammer. Dingen kosten behoorlijk wat centjes (55,- volgens h-base, VAG durf ik niet te kijken)

Maar dat zou het dus ook volgens jou wel kunnen verklaren?

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Project [ FT-83-HR ] Polo 1f GT 1980
« Reactie #294 Gepost op: di, 20 jan 2009, 22:45:37 »
jups ,verklaart wel een 99%
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline RoelG

  • L86C-0115
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.013
  • Geslacht: Man
  • Roel Geene
    • Official -Boem Klats- assistant
Re: Project [ FT-83-HR ] Polo 1f GT 1980
« Reactie #295 Gepost op: di, 20 jan 2009, 22:47:29 »
jups ,verklaart wel een 99%

 -thumbsup- Morgen weer wat te doen gok ik zo  :)

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Project [ FT-83-HR ] Polo 1f GT 1980
« Reactie #296 Gepost op: di, 20 jan 2009, 22:48:54 »
ach 30 minuten werk inclusief koffie  -klus-
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Gekke Gerrit

  • L86C-0070
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.537
  • Geslacht: Man
  • Geert
Re: Project [ FT-83-HR ] Polo 1f GT 1980
« Reactie #297 Gepost op: di, 20 jan 2009, 23:38:29 »
kwikfit kom ik nooit . euromaster evenmin

Profile daarentegen dagelijks.... :D

@Roel: wat je beschrijft is 99% voetpakking... Je kunt balen van de eenheidsprijs van het onderdeel, maar ik zou blij zijn als daarmee mijn carb weer optimaal functioneert, al was het maar omdat het weer iets is dat je zelf kunt (itt perfect afstellen)? -dunno-
Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Re: Project [ FT-83-HR ] Polo 1f GT 1980
« Reactie #298 Gepost op: di, 20 jan 2009, 23:42:01 »
MAAR GOOI WEL EVEN DE ACCU LOS VOOR JE DE VOETPAKKING VERVANGT

anders wordt dat sleuteltje 10 ineens wel erg warm ( en goed verlicht )... Been there :) Done That... :)
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Project [ FT-83-HR ] Polo 1f GT 1980
« Reactie #299 Gepost op: wo, 21 jan 2009, 07:12:03 »
ben je spontaan vonkentrekker  :D
je hebt laagvliegers en modelvliegers .