Algemeen forum > Voorstellen

Zwarte Polo

(1/3) > >>

Herman:
Hallo Iedereen,

Even voorstellen. Herman.
Heb in December een Zwarte Steilheck 86c gekocht. (1990)
Heb meteen na aankomst thuis de bestickering ("Bel Ami") eraf gefohned en de dag erna de massakabel vervangen. (Even naar de Brezan en een dikke kabel met twee klemmetjes gekocht.) Ook nog een "GT" plaatje eraf gehaald. Is te koop. Mijn Polo is geen echte GT dus hoort dat plaatje er niet op. Vervolgens op Ebay een nieuw rechterachterlicht gescored en alweer gemonteerd. Daarna twee nieuwe van binnenuit verstelbare buitenspiegeltjes gekocht op Ebay en meteen ook maar een Haynes manual en via Marktplaats een Kluwer Vraagbaak. Via Jan en Douwe een zwart interieurtje met kuipstoelen geregeld (zie Projecten) en nu nog een paar puntjes over op mijn lijstje. De achterruitenwisser doet het niet en mijn ventilator doet het alleen in stand "3". Alle suggesties welkom. Ik zoek ook nog zwarte deurpaneeltjes. Mijn oude interieurtje is te koop. Kijk maar op marktplaats. De bedoeling is de wagen zo standaard mogelijk te houden. Oh ja, een toerentellercockpitje is ook nog erg welkom. Nou dat was het. Een fijne dag iedereen en mogelijk tot ziens een keer op een club-dagje. Groet,

Herman

Der Ghopmeister:
klinkt leuk maar heb je ook foto's??  :P

Herman:
Ik zal eerdaags meer foto's maken. Hier is alvast eentje van het eindresultaat na het monteren van het zwarte interieurtje.
Ik kan blijkbaar op een of andere manier geen project topic starten, dus dan hier maar een foto.

Marjolijn:
Project topics zijn voorbehouden voor leden. Dus vooral lid worden! ;)

Ben ook benieuwd naar de foto's!

Sjon:
Welkom.

Als je h'm toch standaard wil houden, had ik h'm compleet BelAmi gelaten.....

Kachelventilator alleen standje orkaan => weerstand op ventilatorhuisje kapot.
(onder voorruit, onder de parafan, zit een brede witte stekker op,
weerstandje is meestal groen uitgeslagen)

Ruitenwisser achter: check bedrading en dan met name daar waar ie 'scharniert' bovenaan bij de achterklep.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie