Auteur Topic: Franse slag  (gelezen 611 keer)

Offline Joscha

  • Non-Register lid
  • Berichten: 154
  • Geslacht: Man
  • Houston, we´ve had a problem
Franse slag
« Gepost op: do, 06 nov 2003, 00:13:01 »
hallo polo prutsers !
 ;)
Ja, mijn motor krijgt zijn mengsel nu door de carb.van de      Renault 5 Turbo,
ik heb nu de afstelling redelijk goed (kan tijdens rijden de 4-gas uitvoeren echt super!
en ook het pingel signaal is met de scoop zichtbaar).
maar de carb is niet 123 zuinig af te stellen (1 op 8),
maar dit kan ook Door de P.V.C. aanzuighuis of de HOUTEN
voetpakking komen. Deze heb ik gewoon op maat gemaakt en het is vacuum dicht
alleen had ik eerst kit gebruikt
 die niet tegen benzine kan dit ongeveer goed tot ik op de snelweg zat
 ??
GRT Joscha
" I see smoke on the left side "

Offline Jeroen

  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 217
  • Geslacht: Man
Franse slag
« Reactie #1 Gepost op: do, 06 nov 2003, 01:06:58 »
Halve zool,
voor de semi leken onder ons (me included) wat is er nu echt speciaal aan zo'n carb ?

Maar iig goed dat ie weer harder gaat (wie weet op de sprint  :D )
grz
Jeroen

Offline Joscha

  • Non-Register lid
  • Berichten: 154
  • Geslacht: Man
  • Houston, we´ve had a problem
Franse slag
« Reactie #2 Gepost op: zo, 09 nov 2003, 14:34:11 »
alles mech. dus geen sturing met vacuum
een veel grotere venturi 2X 28 I.P.V. 18/23
dubbele choke kleppen.
en een andere manier van aanzuigen van de benzine
waar door hij geen verandering in mengsel krijgt als er druk op staat
 ??My Webpage
" I see smoke on the left side "