Jezus wat zitten die draaiknoppen om de stoel te verstellen vast
Heb ze laatst verwisseld en de boel is weer verstelbaar..
Alweer heel wat veilige kilometers gereden in m´n ´nieuwe´ 2fje. Motorisch loopt ze nog steeds lekker pittig en ook nog eens zuinig, denk dat ik er motorisch maar niet al teveel meer aan ga doen (Het kriebelt wel om de oude uitlaatlijn te monteren moet ik toegeven).
Ik was die 13 inch wielrenwieltjes zat en de 14 inch Toyo banden van de oude waren nog in zeer goede staat.. Tijdje terug een setje Seat staal gekocht 14' met et 35 zodat ik de banden toch nog kon gebruiken. Velgjes even gelakt in velgenzilver
In combinatie met 5mm spoorverbreders ziet het er best fraai uit op een originele Polo:
Afgelopen zondag nog even lekker aan het poetsen geweest in het mooie weer
Voorderest ben ik eigenlijk niet veel meer van plan met de wagen, ik vind hem er zo prima uitzien en het rijdt ook een stuk comfortabeler met originele schokbrekers.
Voor het oog zou het mooi zijn om hem ietsje te verlagen, maar de schokdempers zijn nog in prima staat dus laat ik het zo. Heeft iemand van jullie misschien ervaring met veren van Eibach in combinatie met originele schokdempers? Dat lijkt mij misschien nog wel iets om te overwegen in de toekomst.
Verder ben ik nog van plan om de wagen binnenkort te laten uitdeuken, hij heeft hier en daar wel wat plekken (zonder lakschade). Als dit niet te duur gaat worden zou ik dat nog wel willen overwegen. Er is ook een nieuwe tank in gekomen, de oude was gescheurd onderaan bij de vulhals.
Het blijft wel nog altijd een apart gevoel om met 'hetzelfde' uitzicht over de rode motorkap naar buiten te kijken tijdens het rijden.. Alsof er eigenlijk niets veranderd is tegenover eerst
Weet nog niet zeker of ik dit jaar in Cuijk erbij kan zijn, maar het lijkt mij leuk om weer te komen!