Algemeen forum > Voorstellen

Wie is Puppy*Power

<< < (2/45) > >>

Puppy*Power:
Thx allemaal

arno83:
Leuk ding idd -thumbsup-

Gekke Gerrit:
 -welkom-
Vriend van je uit Kets was afgelopen zondag wel op de meeting in Nunspeet? Ik denk althans dat het oranje lijnenspel dat jullie op de auto's hebben kenmerkend is voor jullie Team-Friendship? Volgens mij zie ik ook zijn donkerblauwe coupe met oranje verbreed staal op de foto in de hangar staan? Hoewel ik eigenlijk dacht dat kenteken met andere letters begon? -dunno-

Aardige vent, even mee staan kletsen. Had de juiste gedachte voor wat betreft stijl van een auto aanpakken. Hij moet alleen ophouden met 'u' tegen me te zeggen...  -uitlachen-

Der Ghopmeister:


Vind deze idd ook erg stoer zo  -thumbsup-

Puppy*Power:
dat is idd freddy de mede oprichter van de club :D



en die lijntekening is niet van de club :D maar dat is los uit de hand gedaan door een vriend van ons die dat al ruim 20 jaar op zijn auto doet en het nu bij ons weer op gang word gebracht :D

en idd die was bij jullie op de meeting ik zou ook gaan maar ik had nachtdienst en ik dan niet door de nacht kan komen als ik de heledag op de voet ben haha na de foto hebben gezien vond ik het wel jmmr dat ik niet ben geweest had graag me mangels er weer onder gegooit en even langs gekomen.

maar ik zeg op naar de volgende meeting van jullie

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie