Auteur Topic: veerpootprobleem  (gelezen 1580 keer)

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: veerpootprobleem
« Reactie #15 Gepost op: do, 25 nov 2010, 17:29:01 »
draagarm hoef je er niet voor te demonteren, wieltje eraf en dan kun je erbij (wel even 1 kant op sturen, dan heb je wat meer ruimte)

Als daarna t geluid weg is, zijn de bussen van je rubbers los, of je rubbers slecht (weet t niet precies, maar dat begreep ik eruit) En moeten ze dus vervangen worden.

Offline Moniek

  • Non-Register lid
  • Berichten: 122
  • Geslacht: Vrouw
  • Mom's go-kart
Re: veerpootprobleem
« Reactie #16 Gepost op: do, 25 nov 2010, 19:30:52 »
draagarm hoef je er niet voor te demonteren, wieltje eraf en dan kun je erbij (wel even 1 kant op sturen, dan heb je wat meer ruimte)

Als daarna t geluid weg is, zijn de bussen van je rubbers los, of je rubbers slecht (weet t niet precies, maar dat begreep ik eruit) En moeten ze dus vervangen worden.
Moooii....da-s een simpel klussie  -klus- en hoef ik niet te wachten totdat mn vriend terug is...ben benieuwd!
Dankjewel voor al jouw heldere en duidelijke uitleg....ik laat t jou zeker even weten wat t resultaat is!
By the way....die rubbers met bussen zijn los te koop bij automaterialenzaak cq vw dealer of moet ik dan naar een nieuwe draagarm?

Grtz, Moniek

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: veerpootprobleem
« Reactie #17 Gepost op: do, 25 nov 2010, 21:12:31 »
als het bij mij dat is, zet ik er een nieuwe draagarm onder (of powerflex rubbers) en ja die rubbers zouden als het goed is gewoon bij automaterialenzaak of dealer te krijgen moeten zijn. Enigste probleem is dat ze geperst zitten, dus niet echt eenvoudig te verwijderen cq te plaatsen zijn.
Draagarm vervangen lijkt me een goede optie dan.

Heb zelf even een flacon wd 40 gekocht daarnet :P