Nadat er veel tegen zat is de Golf eindelijk klaar voor de keuring bij Rdw, en daarna voor de APK. Vrijdagmorgen mag ik me melden bij de Rdw om de Golf te laten omkeuren van benzine naar diesel. En dan volgende week naar me vaste apk-adres voor de jaarlijkse keuring, maar daar kan niets meer mee misgaan, want van de ophanging en remmerij is eigenlijk alles vervangen.
-nw. draagarmen
-nw. fuseekogels
-nw. stuurkogels
-nw. remleidingen en slangen
-nw. remschijven en blokken
-nw. accu
-nw. schroefset
-nw. setje velgen
-revisie schakelstangen/rubbers enz.
enz. enz.
En tevens goede geluidsapp. geplaatst om me deze winter door te helpen:D
En de Polo staat nu lekker hoog en droog deze winter. Staat lekker in de garage, met de wielen er onder weg op bokjes op de brug ongeveer 2 meter de lucht in
Kan ik deze winter lekker verder klussen met de Polo, mits hij niet verkocht wordt natuurlijk
Heb nog een Rvs uitlaat liggen van voor naar achter, en wil ander interieur erin, met beetje geluk is dat binnenkort klaar. Originele Vw stoelen met geïntegreerde kopsteun, en word opnieuw bekleed met originele Scirocco stofje, zwart met geel (fijn) geblokt. En wil er nog andere wielen onder. En gecontateerde kleurverschil van linker achterpaneel word hersteld
Maar alles natuurlijk onder voorbehoud dat hij niet word verkocht voor het volgende seizoen