Van de week telefonisch naafkapjes besteld, origineel terug te vinden op snowflakes. Waren de laatste 7 die bij Pon lagen dus heb ze allemaal maar afgenomen, passen prima op de Ronals.
Ook kwamen gisteren de bandjes binnen, terwijl de leverdatum pas de 14e was. Maar dat komt goed uit, zal ze morgen wegbrengen zodat ze op de velgen gelegd kunnen worden.
Verder de achter remmen losgehaald om ze te schoon te maken en te controleren. Geen overbodige luxe, de cilinders aan beide kanten waren kaduuk, de ene zat vast de andere was lek. Ook de remleidingen die op de achteras zitten waren niet zo fris meer, beide gedemonteerd zodat ik hier ook nieuwe voor kan halen. Verder de achterste dempers en veren vervangen voor twee H&R schroefpoten, dan kan ik de auto weer mooi vlak leggen want de auto lag naar mijn zin iets te hoog vanachter.
Nu ik toch met de remmerij bezig ben wil ik ook de voorremen verwisselen met die van een G40 i.c.m stahflex remslangen en Sparco geventileerde/geboorde/gegroefde remschijven met bijbehorende remblokken.