Auteur Topic: G-40 KILLER  (gelezen 1133 keer)

Offline Joscha

  • Non-Register lid
  • Berichten: 154
  • Geslacht: Man
  • Houston, we´ve had a problem
G-40 KILLER
« Gepost op: di, 13 mei 2003, 23:46:24 »
zo de eerste 1000 km hebben we gehad met hier en daar wat afstellen en vervangen van onderdelen van de carb, is de afstelling nu toch echt in orde (het heeft even geduurd ook omdat de storingen niet altijd aanwezig waren zoals een lek
menbraam van de deellast verrijker ??
ik heb er nu ook een dump-valve inzitten, mooi simpel aangesloten op het motorvacuüm onder de gasklep,
als je gas geeft gaat de dump-valve dicht en bij overschakelen popt hij open met het bekende geluid erbij
echt een genot voor de oren.
het probleem met de olie is ook over nadat ik de koeler er tussen heb gezet. -/+ 1 BAR bij stat.
 
ik heb voor volgende week ook een kop van een GK motor geregeld (voor de liefhebber) met verdeler en zo !
" I see smoke on the left side "

Offline Jeroen

  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 217
  • Geslacht: Man
G-40 KILLER
« Reactie #1 Gepost op: wo, 14 mei 2003, 11:20:48 »
Tijd voor de testbank ?
 :D  :D
grz
Jeroen

Offline polo 3

  • L86C-0123
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.299
  • Geslacht: Man
  • Arno Zijlstra
G-40 KILLER
« Reactie #2 Gepost op: wo, 14 mei 2003, 17:52:53 »
klinkt goed man!! ben benieuwd hoe t klinkt!!
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!!

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
G-40 KILLER
« Reactie #3 Gepost op: wo, 14 mei 2003, 18:01:59 »
hmmmmmzzzzzzz wat is er volgende week??

mooi om te horen dat je literturbogenot het doet
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
G-40 KILLER
« Reactie #4 Gepost op: zo, 01 jun 2003, 18:55:38 »
ook leuk om gezien te hebben dat het apperaat met 1l inhoud 175 loopt!!!!!
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
G-40 KILLER
« Reactie #5 Gepost op: zo, 01 jun 2003, 18:59:37 »
voorheen had hij ongeblazen in de zelfde configuratie 60 pk .
wetend dat je met turbo op 1 bar en aangepaste  compressie 100% winst haalt .hij draait nu op 0,3 bar op de carb .dus 30 % winst van 60 is totaal een 75 a 80 pk met een koppel die best leuk aanwezig is voor een 1 liter motor.mijn petje af voor onze nieuwe jamai :D
je hebt laagvliegers en modelvliegers .