Auteur Topic: Project [ JP-JZ-12 ] Polo 2f Coupe  (gelezen 28409 keer)

Offline Der Ghopmeister

  • L86C-0105
  • Non-Register lid
  • Berichten: 13.529
  • Geslacht: Man
  • Arjan Sportel
    • The Polo 86(c) Fanpage
Re: Project [ JP-JZ-12 ] Polo 2f Coupe
« Reactie #135 Gepost op: vr, 08 jan 2010, 20:13:01 »
spiegel met een eigen leven  -dunno-

211pktjes uit een 1,6 he  -naughty-

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Project [ JP-JZ-12 ] Polo 2f Coupe
« Reactie #136 Gepost op: vr, 08 jan 2010, 20:17:19 »
die van vandaag had 219 (was gebankt )
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Re: Project [ JP-JZ-12 ] Polo 2f Coupe
« Reactie #137 Gepost op: vr, 08 jan 2010, 22:30:09 »
spiegel met eigen leven: Ik ken ze..

'Conversatie'

Serge: Hmm, zou er iets achter mij rijden?
Spiegel: Tja,. gisteren zag je het nog he?
Serge: Eens in m'n spiegeltje kijken..
Spiegel:  Liet ik nou een kwartje vallen? (buk )
Serge: Hmm mooi man, voorbij ranzend asfalt
Spiegel: Nee, toch niet. Maar ik blijf wel mooi zo hangen!

Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Project [ JP-JZ-12 ] Polo 2f Coupe
« Reactie #138 Gepost op: za, 09 jan 2010, 14:38:05 »
spiegel met eigen leven: Ik ken ze..

'Conversatie'

Serge: Hmm, zou er iets achter mij rijden?
Spiegel: Tja,. gisteren zag je het nog he?
Serge: Eens in m'n spiegeltje kijken..
Spiegel:  Liet ik nou een kwartje vallen? (buk )
Serge: Hmm mooi man, voorbij ranzend asfalt
Spiegel: Nee, toch niet. Maar ik blijf wel mooi zo hangen!



 :)
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Project [ JP-JZ-12 ] Polo 2f Coupe
« Reactie #139 Gepost op: ma, 11 jan 2010, 21:25:17 »
en er ligt klaar op stalen velg 185-55/14

aangezien de teller een vaste percentage afwijking vertoond ,dan maar een klein slagje groter in diameter , wat dus de rolweerstand ook vermindert . en ook de grootste doorslaggever in dit verhaal ,kost het net zoveel als zonlicht  :)
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Pieter

  • L86C-0058
  • Non-Register lid
  • Berichten: 6.094
  • Geslacht: Man
  • Pieter
Re: Project [ JP-JZ-12 ] Polo 2f Coupe
« Reactie #140 Gepost op: ma, 11 jan 2010, 21:29:22 »
 -thumbsup-
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan!

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Project [ JP-JZ-12 ] Polo 2f Coupe
« Reactie #141 Gepost op: vr, 15 jan 2010, 20:15:29 »
en de wiellugies zitten er onder inclusief 14 duims frisbee afdekdoppen  -thumbsup-
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline patrick86c

  • L86C-0031
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.894
  • Geslacht: Man
Re: Project [ JP-JZ-12 ] Polo 2f Coupe
« Reactie #142 Gepost op: zo, 17 jan 2010, 14:30:32 »
 -foto-
XZ-88-RR VW Polo 2 coupe de “rooie rakker”.  
HB-LZ-74 VW Polo 2f coupe
XX-37-HR VW Polo 2

Offline Der Ghopmeister

  • L86C-0105
  • Non-Register lid
  • Berichten: 13.529
  • Geslacht: Man
  • Arjan Sportel
    • The Polo 86(c) Fanpage

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Project [ JP-JZ-12 ] Polo 2f Coupe
« Reactie #144 Gepost op: zo, 17 jan 2010, 20:12:59 »
shit betrapt  :)
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Project [ JP-JZ-12 ] Polo 2f Coupe
« Reactie #145 Gepost op: za, 23 jan 2010, 00:22:07 »
en vanochtend hadden de dyf lagers besloten om met een klaagzang en gerammel aan te geven dat het tijd was om er echt iets aan te gaan doen .

ff de lokale sloperij gebeld (bijkerk)waar ik goed mee kan .
deze had nog een 5 bakje liggen van een 6n aan een aea motor .
bakje daar voor een lief bedrag van 100 euri mee genomen .
op de bak stond de code cwu  -naughty-

de oude bak was een ceg

dus vanavond om 1700 uur begonnen met de bak onder de auto uit te slopen op mijn werk.
auto op de 2 kolommer , tl werlamp aan de kap gehangen (zo'n versie die lekker net zo breed is als de auto )

en een motorsteun over de motor gehangen zodat deze de motor vasthield als de motorsteunen weg waren ,deze kun je ook in hoogte verstellen .
nu is het wat rottig sleutelen als je je linker wijsvinger niet kan gebruiken ,en dat merk je wel op die plaatsen waar je wat minder bij kan .

maar om klokslag 1830 lag  lag de bak op de grond .

de nieuwe bak voorzien van verse olie en wat dope's (mijn geheim -nana- )
tevens de pulsgever veerwijderd en wat overtollige aanhangsels van de 6n .

de nieuwe bak op een klein rijtafeltje gezet zodat ik hem niet hoefde te beuren en moeilijk hoefde te bewegen wat nu wat rottig gaat (kwam ik aldoende achter nadat ik het toch geprobeerd had en ff op mijn kiezen moest bijten en zachtjes ff met boven sprak toen mijn vinger zei dat dat echt niet ging )
bak onder de auto geplaatst en de auto zachtjes laten zakken tot de juiste hoogte (aandrijfassen had ik voor het gemak maar ff weggehaald)nu floepte de bak er op als een p in een weduwvrouw .
uiteindelijk was alles afgemonteerd en afgevuld(kvst)om 2100 uur .nog de pook afgesteld .
sleutel omdraaien ,niks .startmotor gaf geen sjoege .
na een v meting gedaan te hebben bleek er een 0,2v verlies te zijn over de massa , dat kon het ook niet zijn .pulsdraad gaf ook 12,4 volt,dynamo gaf op de plus ook 12,4 volt .en de startmotor deed niks .en bleef niks doen .niet klikken niks.
startmotor weer gedemonteerd .
mbv een startaccu de motor gecontroleerd ,niks ,wacht ff daar zit nog een pikkie waar een schuif stekker aankan ,daar proberen ,jawel er was leven ,en er klonk luidkeels een roep met boven (hoe kon ik zo'n fout maken en er een uur aan verkloten ) :)
jawel de start motor terug geplaatst en het beestje liep weer .tevens keek ik naa mijn gaspendaal en vonde deze wel een verek korte slag hebben (nooit op gelet  doh )gaskabel afgesteld en de gasklep kon zowaar nog helemaal open .
dus om 2230 af naar huis en met een fijn rijdend karretje


je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Der Ghopmeister

  • L86C-0105
  • Non-Register lid
  • Berichten: 13.529
  • Geslacht: Man
  • Arjan Sportel
    • The Polo 86(c) Fanpage
Re: Project [ JP-JZ-12 ] Polo 2f Coupe
« Reactie #146 Gepost op: za, 23 jan 2010, 04:19:22 »
-goodjob-

Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.896
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
Re: Project [ JP-JZ-12 ] Polo 2f Coupe
« Reactie #147 Gepost op: za, 23 jan 2010, 10:21:30 »
Oei: geen geluk met 't bakje dus..... -boehoe-
Snel opgelost alweer -klus-

Zeker weten CWU? Das namelijk van een 6N 1.3 modeljaar 1995
CWV is van 6N 1.6 AEA modeljaar 1995.
Vergissing tussen een U en V is gauw gemaakt.

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Project [ JP-JZ-12 ] Polo 2f Coupe
« Reactie #148 Gepost op: za, 23 jan 2010, 13:15:43 »
zat aan een aea en de code was gegraveerd ,cwv dan  -thumbsup-
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Project [ JP-JZ-12 ] Polo 2f Coupe
« Reactie #149 Gepost op: za, 23 jan 2010, 13:16:19 »
verhoud zich aan de auto als een ahd ,maar dan een tikkie langer
je hebt laagvliegers en modelvliegers .