Het Polo86c Register
Algemeen forum => Algemeen => Topic gestart door: JR_berry op do, 15 sep 2016, 20:14:50
-
Dames en heren,
Ik zou bij een van men projecten, de luchtfilter door de opening willen steken waar normaal gesproken de koolstoffilter steekt. Ik ga dan men bumper voorzien van luchtinlaten daar waar de plaats voorzien is om de mistlampen te steken.
Nu is de vraag gaat die dan nog lucht genoeg krijgen, of zou ik nog extra gaten moeten maken aan de zijkant van de bumper ?
Ter info de motor is een g40 en de filter wordt een kelk aka sportfilter
-
Ik heb geen idee, maar t klinkt cool!!
-
De rede dat ik dit vraag is ook dan is de filter "weg" uit het warme motoruim
-
De rede dat ik dit vraag is ook dan is de filter "weg" uit het warme motoruim
Maar is het bij slecht weer dan niet zo dat je filter zeiknat word?
-
Dat is dan idd de keerzijde, maar ik denk als je een beetje schippert met de hoogte en er voor zorgt dat er niet te veel water binnen kan maar wel genoeg lucht dat het wel moet lukken -dunno-
-
Ik denk dat-ie voldoende lucht krijgt, als-ie echt achter het gat hangt (mistlamp eruit dus)
Sleuven aan de zijkant zullen helpen.
Onderkant afsluiten, dan valt het met het water ook wel mee. Bovendien kunnen dat soort filters wel tegen een spatje
-
Normaal pakt een G40 z'n lucht vanachter de koplamp en de doorgang richting luchtfilterkast is niet zo gek groot,
maar schijnbaar voldoende => dan is de oppervlakte van een mistlamp ruim voldoende -thumbsup-
Kleine 2 jaar terug ongeveer dezelfde update gedaan bij m'n groene: -uitlachen- eindelijk dat koolstoffiltergat nuttig besteed :)
Note: nooit meer door een diepe plas oid rijden. Maatje van me ooit es gedaan => water gehapt => einde motorblok.....
-
Note: nooit meer door een diepe plas oid rijden. Maatje van me ooit es gedaan => water gehapt => einde motorblok.....
dat dus xD
Maar als t zit: -foto-