Welkom op het nieuwe forum!
Bak en blok doe ik toch echt niet in m'n 1-tje. Vond een (compleet diesel)blok in m'n uppie al veulste. Maar met 2 men, en voldoende karton op de tildrempel, toss je een blok + bak zo achterin de Ibiza.. Neem wel meer dan 1 kartonnetje mee,..
klopt idd , maar hang dan wel een vlaggetje uit je ibi ,er rijden er wel 100 rond dat ik je niet herken
bak met blok er aan til ik ook niet , das te veel idd
Zal als ik t de volgende keer op tijd zie wel ff knipperen.
en als je het al doet. moet je zeker schijt hebben aan de auto waar je em ingooit. (meer zal het dan niet zijn, iets van kantelen en kiepen)
valt wel mee , heb de 1.4 toendertijd op de bijrijdersplek vervoerd . stoel naar achter blokkie erin (was schoon ,anders deken )spanbandje om blok en stoel heen .zorg dragen dat blok niet kan kantelen en rijden maar
Een motor met bak, in je eentje voorzichtig op de bijrijdersstoel getild.RESPECTMag ik trouwens opmerken dat het hier behoorlijk of topic raakt (niet dat IK hier nu veel moeite mee heb, maar toch)
Een motor met bak, in je eentje voorzichtig op de bijrijdersstoel getild.RESPECT Mag ik trouwens opmerken dat het hier behoorlijk of topic raakt (niet dat IK hier nu veel moeite mee heb, maar toch)
Bak even los van de motor.Zou geen probleem moeten zijn. Met zijn tweeen dan prima te tillen. Eerder gedaan en met een beetje hulp ging dat prima in mij pug 205 1.1 accent.
En toen heb ik in mijn eentje de bak er 'even' ingelegd... Vanaf dat moment ook voorgenomen dat niet meer alleen te doen (maar kwam ook omdat de aandrijfassen er nog aanzaten en ik toch voorzichtig ben als het niet mijn eigen auto is)