Het Polo86c Register
Algemeen forum => Algemeen => Topic gestart door: kurt op za, 07 mrt 2015, 23:26:52
-
Hoi ik heb een witte vw polo classic gekocht of ga toch al een aanbetaling doen.De wagen heeft een gt motor met motor carbs van cbr 600 met 145 pk
kent iemand deze wagen . Niet dat ik de eigenaar Patrick Stalman niet vertrouw maar met jullie feetback zit het zeker goed
-
Zegt me niets... Wat is een GT-motor? GK? Of 3F?
Wat is er nog meer gedaan behalve CBR-carbs? Want alleen daarmee haal je geen 145 Pk, hoor... Heeft hij er een uitdraai van de vermogensbank bij?
-
Andere nokkenas enz hij heeft er voor 2000 euro kosten aan gehad
De motor is met het kleppendeksel met het vw teken in Ron kolk had ook interesse indie wagen dacht ik
-
Te koop zien staan, verder ken ik de auto niet.
145pk uit een 1.3 => niet onmogelijk, maar dat haal je niet met wat carb's en een nokkanasje.
Zonder bewijs zou ik die pk's met een korreltje zout nemen.
-
Damn had hem ook zien staan zocht alleen nog even tijd om langs te gaan :)
-
Sorri ben je voor. :)
-
Geen probleem -hug-
-
Ik zou me ook niet te blind staren op die 145 PK. Robert van den berg haalde net 100 PK met een GK blok.
-
Verwacht eerder dat er rond de 80 pk uitkomt lees niks over een bewerkte kop ofzo :)
-
Aaaa das die witte van FB.
-
Ja idd dat is die van op fb ik had gehoopt dat iemand iets wist van deze auto ...
-
Via jou fb kom je op deze NEderlander
http://www.g40.nl/smf/index.php?topic=16886.0
-
Ehm, Kurt, denk je dat je dit ingevoerd gaat krijgen in België? Er is namelijk niets doorgevoerd in de officiële kentekenpapieren... Origineel hoort er een 33kW in te liggen...
-
Jep heb ik al geïnformeerd bij een vriend die bij de autokeuring werkt -thumbsup-
-
Die 145 pk zou wel kunnen,alleen is dit geen 1.3 GK of 3F.
Als het goed is ligt er een 1.4 in.
-
Zoals jullie weten ben ik niet zo goed met computers maar het is met een clepoendeksel met een vw teken in en is verdeeld in 3 stukken , ik jan het niet beter zeggen . De foto van de motor staat op mo fb
-
(http://www.g40.nl/smf/index.php?action=dlattach;topic=3953.0;attach=3404)
Hydro alu
-
(http://www.g40.nl/smf/index.php?action=dlattach;topic=3953.0;attach=3404)
Hydro alu idd dat is hem bedankt
-
De polo was van Furiouz.
-
Bedankt Mattieu
-
Das op zeker geen GT-motor, geen GK of 3F.
Waterpomp ala 1.4/1.6 + losse spanrol.
-
Das op zeker geen GT-motor, geen GK of 3F.
Waterpomp ala 1.4/1.6 + losse spanrol.
Das op zeker geen GT-motor, geen GK of 3F.
Waterpomp ala 1.4/1.6 + losse spanrol.
dat is hem inderdaad -thumbsup- dat weet ik ook weer , bedankt
-
Henk (Furiouz) had er een AEX onderblok icm 3F clinderkop inliggen:
projecttopic van een aantal jaren terug.
-
AEX + 3F op carbs (met bewerkte kop en andere nokkenas) zou voor zover mijn info gaat goed zijn voor ongeveer 100 pk. Dit jaar toch de Derby maar eens op een bank gooien, dan weet ik t zeker. :)
-
AEX + 3F op carbs (met bewerkte kop en andere nokkenas) zou voor zover mijn info gaat goed zijn voor ongeveer 100 pk. Dit jaar toch de Derby maar eens op een bank gooien, dan weet ik t zeker. :)
als ik hem thuis heb staan zullen we snel weten hoeveel pk normaal breng ik hem mee naar ckuik
-
145pk uit een 1.4 8v is erg optimistisch ja.
Maar goed: is het huidige blok nog steeds die van x jaar terug?
Als er door een vorige eigenaar 2000 euro uitgegeven is,
kan het nu zomaar een 1.6 8v zijn => dan zijn de 145 pony's alweer iets geloofwaardiger.
-
145pk uit een 1.4 8v is erg optimistisch ja.
Maar goed: is het huidige blok nog steeds die van x jaar terug?
Als er door een vorige eigenaar 2000 euro uitgegeven is,
kan het nu zomaar een 1.6 8v zijn => dan zijn de 145 pony's alweer iets geloofwaardiger.
:D :D :D :D we zien wel normaal kom ik er mee naar ckuik ...
-
Het is aan de buitenkant niet gemakkelijk te zien welk onderblok het exact is.
Positie ingeslagen motorcode: zijkant onderblok, boven versnellingsbakflens, onder thermostaathuis.
Rustig een staalborsteltje erover, daarna een vette vinger erover en in een onmogelijke
houding aan de gang met zaklampje & spiegeltje*.....want 't is lastig leesbaar.
Ingeslagen letters/cijfers zijn allemaal kleine putjes, niet diep en veelal wat roestig.
(*: zo was de RDW bij mij bezig -ja- (RDW = Nederlandse RijksDienst Wegverkeer))
Of bougie eruit en de slag opmeten (Info golf 3 motoren. Slag = 'Hub') (http://www.doppel-wobber.de/forum/Information_124_VW-Golf-Motoren.html)
-
En heb je al een aanbetaling gedaan?
-
En heb je al een aanbetaling gedaan?
ja hoor ik ga hem zo snel mogelijk ophalen 👍
-
Jammer