Welkom op het nieuwe forum!
Oke bedankt Even kijken welke ik bestelZijn 3 verschillende
nog een tip van mij, maak die troep nat voor het je het er om gaat wikkelen, werkt veel makkelijker, geen jeuk en ellende. En het komt er ook veel strakker om. En omdat je toch met rvs werkt maakt dat water verder niks uit.
een tip van mij : gewoon niet doen , geen merkbaar verschil , een klote werk en je spruitstuk heeft meer te lijden doordat het warmer word en zelf ondervonden dat er dan wel eens een lasnaad kan wegsmelten en dit was dan bij een powersprint rvs
een lasnaad die smelt betekent ook dat je kleppen vloeibaar door de uitlaat naar buiten komen. Rvs heeft een hoger smeltpunt dan veel andere delen zoals oa het aluminium waar de kop van gemaakt is. Het scheuren bij de in china gemaakte paupersprint spruitstukken is dan wel weer een veelvoorkomend iets. Dat heeft overigens niks met heatwrap te maken maar meer met slechte kwaliteit en geen kwaliteits controle.