In afwachting van de juiste man op de juiste plaats voor het laswerk, wat hopenlijk nu toch eens eindelijk gaat lukken, zodat ik wat verder kan plannen en zelf eraan werken, nu even iets helemaal anders:
Mijn vriendin Anja en ik gaan trouwen in november. Graag willen we daartegen ons polootje toch in goede staat krijgen om alzo als trouwauto te gaan gebruiken. Oké, het is dan november en
godweet welk weer we dan mogen verwachten. Oké, stel dat je nu in juli trouwt dan kan het ook regenen ofzo, toch? Maar we trouwen in november dit jaar en dan kan of de zon schijnen en een mooie dag zijn, het kan evengoed grijs weer zijn. OF het kan sneeuwen en ijzelen. MAAR we willen, als het weer het dus toelaat, in onze eigen polo onszelf in vervoering brengen.
Maar we willen meer
Ik heb al via facebook en via via een oproep gedaan aan kennissen en vrienden om ons te vergezellen die dag... in je eigen oldtimer. Dat mag een oldtimer zijn, een youngtimer, hij mag in originele staat zijn of verlaagd/getuned.
Graag veel polootjes maar alle merken en soorten zijn meer dan welkom!!Daarom volgende oproep: Wie wil en kan ervoor zorgen dat onze trouwdag nog onvergeetelijker wordt door ons te vergezellen in een heuse
oldtimerstoet We hopen op enkele mooie wagens en bijhorende bestuurders en aanhang.
DATUM:
zaterdag 24 november 2012. Meer info over uren en concrete locaties volgt later nog.
provincie Antwerpen. De bedoeling is om te starten aan het stadhuis van
Mortsel, om daar na de korte ceremonie ons te vergezellen in een bonte oldtimerstoet tot aan de kerk van
Kontich-Kazerne. Daar hebben we een kerkelijke ceremonie. Nadien willen we verder doorrijden naar de feestzaal in
Lint. Daar wil ik alle oldtimer-vrienden trakteren op een goeie pint, een warme koffie, een warm hapje enz. Bovendien voorzien we nog een kleine attentie voor alle aanwezige oldtimer-vrienden.
Echter, indien het niet zo'n mooi weer is (lees: slecht weer zoals sneeuw of ijzel) hebben we er alle begrip voor dat je niet met je dierbare oldtimer de weg op wilt. Is het wel mooi weer, willen we julli er graag bij. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
De af te leggen afstand is niet groot die dag zelf; de eigen verplaatsing tot daar is misschien groter. Vermoedelijk van een uur of 10 tot pakweg 14u, 15u. Hopenlijk rijden we zelf op kop met onze polo
Mensen die van verder komen kunnen nadien misschien nog een uitstapje maken naar Antwerpen oid.
Alvast bedankt om er even over na te denken. Reageren mag hier, kan ook op:
FaceBoekDANkJEWEL, Anja en Mark