zo, vlottermodule vervangen, check, lekt niet meer + nieuwe slangklemmen erop met schroefjes (tenminste herbruikbaar) Rubber van de oude bleek niet goed te zijn. Pomp is wel nog goed, maar de verbinding met t filtertje is lek.
Pomp nog goed, ja hoe weet ik dat: nieuwe pomp erin: ook lawaaiig. Dus of hij trilt tegen t klotsschot aan, of de pomp onder de auto is de schuldige.
Vlotter van de oude was ook lawaaiig als ik die bewoog, dus wellicht doet de nieuwe het beter.
Koplamp weer proberen te repareren, deze keer met permanent repair. Kon na een halfuur uitharden (zoals gemeld op de instructies: zijn eigen gewicht al draaien. Heb t zowel als "lijm" als er daarna compleet overheen gezet. Natuurlijk goed uitgekneed tot 1 egale kleur.
Lamp alvast weer gemonteerd, kan t vannacht lekker drogen met spanning erop. Neem aan dat t blijft zitten, en niet zoals bij die andere lijm.
Ooit een keer preventief nog eens herhalen en beide lampen doen volledig. Hopelijk blijft t dan zo.
Heb ook t stickertje IN.PRO. van de reflector af gehaald. Kun je zo bij als je de 2 lampen eruit schroeft. (had ik ff gedaan om wat gewicht weg te nemen als ik m lijmde, makkelijker werken dus, en zo beschadigen de lampen niet.
Ook even bij de automaterialenboer een nieuw setje voorknipperlampjes gehaald, de oude waren helemaal afgebladerd. Heb nu chromen. Nee niet duur: normaal 3,75 en ik heb ze voor 3 euro inc 2 slangklemmen
Binnenkort even kijken voor nieuwe achterveren en een keertje langs de sloop voor klein grut.
Maar het eerste wat ik moet doen is ffkes de motor aan de onderzijde compleet afspuiten om te kijken waar de olie vandaan komt. en waar me koelwater blijft...