Auteur Topic: Mening motor type aav  (gelezen 2428 keer)

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Re: Mening motor type aav
« Reactie #30 Gepost op: do, 07 jul 2011, 10:17:43 »
Zijn nou niet echt de 'slimste' filmpjes om op youtube te zetten.. in Nederland, 157 op de teller: 100 km weg? Lijkt mij hoogst illegaal...
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline PoloDennis

  • L86C-0104
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.007
  • Geslacht: Man
  • Dennis Volkerink
Re: Mening motor type aav
« Reactie #31 Gepost op: do, 07 jul 2011, 10:36:42 »
Sinds een paar jaar is het hele eind 80km/u, zelfs het deel dat nog wel autoweg is gebleven. Maar voor zover ik weet zijn zelfgeschoten video's niet voldoende bewijs. Er was kort geleden nog zo'n zaak waar iemand met een geleende auto 120+ door de bebouwde kom reed en nog veel harder erbuiten. De Youtube video daarvan was niet genoeg bewijs blijkbaar, want hij is vanwege gebrek aan bewijs vrij gesproken. (geen idee of er nog hoger beroep volgt)
Pimp my Polo

Offline Martin

  • L86C-0087
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.562
  • Geslacht: Man
  • Martin Dijk
Re: Mening motor type aav
« Reactie #32 Gepost op: do, 07 jul 2011, 10:45:53 »
Zijn nou niet echt de 'slimste' filmpjes om op youtube te zetten.. in Nederland, 157 op de teller: 100 km weg? Lijkt mij hoogst illegaal...

Nee hoor geen probleem, stukje jurisprudentie:

http://www.autoblog.nl/archive/2011/06/19/politie-is-machteloos-tegenover-scheurende-gt-r

EDIT: Topic ging over de AAV natuurlijk. Mijn mening; fijne betrouwbare motoren die lekker rustig lopen. Ik heb er zelf ook eentje en twee in onderhoud, tot nog toe geen problemen gehad. Voor het vermogen hoef je het niet te doen, maar ze zijn vlot zat voor dagelijks verkeer en tegelijk ook nog eens vrij zuinig.
« Laatst bewerkt op: do, 07 jul 2011, 11:11:26 door Martin »
Following dreams, cause what is not started today is never finished tomorrow..

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Mening motor type aav
« Reactie #33 Gepost op: do, 07 jul 2011, 11:19:31 »
Had m'n radio ook uit moeten zetten ipv op mute kwam nu tegen t knopje aan..... en er zit wel bass in al lijkt dat niet zo trouwens!

op het youtube filmpje hoor je de bassen nouwelijks (sowieso zit ik aan een laptop, en dat heeft ook geen weergave van bassen)

Offline jellehier

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.431
  • Geslacht: Man
  • Jelle de Vries
    • VWteamarnhem.com
Re: Mening motor type aav
« Reactie #34 Gepost op: do, 07 jul 2011, 12:29:54 »
de aav bij mijn meisje in de auto loopt best behoorlijk. En zuinig kan je er echt mee rijden. Ze heeft al meer dan eens 1 op 22 gehaald.
Van auto alarm tot zwanehals. Geen systeem een probleem. de_inbouwer@live.nl - Ook voor kabelboom werk.

Offline Der Ghopmeister

  • L86C-0105
  • Non-Register lid
  • Berichten: 13.529
  • Geslacht: Man
  • Arjan Sportel
    • The Polo 86(c) Fanpage
Re: Mening motor type aav
« Reactie #35 Gepost op: do, 07 jul 2011, 18:04:59 »
Zijn nou niet echt de 'slimste' filmpjes om op youtube te zetten.. in Nederland, 157 op de teller: 100 km weg? Lijkt mij hoogst illegaal...

Wie zegt dat ik gereden heb aangezien er niemand in beeld te zien is, en wie zegt dat het mijn auto is aangezien er geen kenteken oid te zien is in het filmpje ;)