Het Polo86c Register
Algemeen forum => Techniek => Topic gestart door: Aron Faro op di, 18 sep 2018, 16:49:34
-
Goedemiddag,
ik ben voor mijn polotje opzoek naar een rvs spaghetti spruitstuk maar had van een kennis gehoord dat er nogal verschil zit in alle verkrijgbare spruitstukken. zo zei hij dat de laatste 2 pijpen echt in 1 collector moeten komen en dus niet in een zomaar opengeslepen buis. zoals ik kan zien is bij een TA technix spruitstuk de laatste buis gewoon opengesneden en er een extra buis aangebakken. merk je dit in vermogen? is een TA technix spruitstuk aan te raden?
Dank jullie wel
Met vriendelijke groeten,
Aron Faro
-
waar komt het uitlaatspruitstuk op? Een standaard blok of een gekieteld blok? Ik denk dat be bij een standaard blok nauwelijks iets gaat merken.
-
Het spruitstuk komt op een NZ blok waar nu alleen nog maar een andere nokkenas in ligt. Het blok word later nog verder gekieteld.
Aron
-
Ik rij met een spaghettispruitstuk maar ik heb geen idee van welke fabrikant.
-
Knelpunt zit em zowiezo bijna altijd in de buis die overgaat in de uitlaat. Dwz dat je een spaghettie van 39mm op bv een 63mm een afgeknepen stuk krijgt.
Zorg altijd dat als je het spruitstuk monteert dat je spruitstuk vanaf waar het van 2 stukken buis overgaat naar 1 het altijd dezelfde diameter heeft als de rest van uitlaat. Zo bevorder je de flow ipv alles 'af te knijpen'
-
dank jullie wel voor de reacties,
Zal waarschijnlijk een powersprint spruitstuk worden.... duur maar dan weet je zeker dat t goed zit, haha.
-
is uiteindelijk een namaak powersprint geworden op ebay voor 160 eurotjes... 4-2-1 waar de laatste 2 pijpen mooi in een 60mm collector komen :)
binnekort de rest van de kit kopen, word denk ik een powersprint set zonder midden dempert en zonder kat. kentie lekker bléren -klus-