tja. bekijk het zo: het zit em bij de pomp (en je weet inmiddels dat dat het is). dat is een kleine klus, hoe je het ook mag oplossen.
Ik zou em eerst er even afhalen en kijken of de afsluiting nog goed zit. rubber kapot? (geen idee hoe dat er bij injectie uitziet trouwens)
Het is geen vliegtuigtechniek dus gewoon eerst eens loshalen, kijken en je gezond verstand gebruiken.
Misschien is het nog wel zo simpel als een rubbere dichting vervangen
of misschien zit hij gewoon niet goed vast of scheef er op
Wat betreft de km-stand
vergeet de volgende optie niet:
dies heeft er ook niet op gelet.
Bij mijn oldtimers let ik er op, maar mn daily's interesseren mij een stuk minder.
Bij een 2f van 600,- ga ik niet terugbladeren in de papieren. laat staan dat ik ze nog eens naloop vóór verkoop.
Een auto vertelt mij veel meer dan een goede KM-stand.
De polo 2 hier voor de deur is technisch vrijwel in nieuwstaat (ook volgens het keurstation)
De teller staat echter bijna op 200.000.
Nu scheelt het dat ik de teller eerder heb verwisseld door een met een hogere stand dus weet ik dat ik, als ik het mij goed herinner, er minimaal 80.000 bij heb gezet.
Cést la vie. de tellerunit was nu eenmaal kapot en ik weet wat ik aan de auto heb . Das een stuk belangrijker.