Het Polo86c Register
Algemeen forum => Projecten => Topic gestart door: Martin op do, 28 feb 2008, 22:38:59
-
Vandaag een mooi projectje opgehaald, zoals jullie mischien nog wel weten heb ik een tijdje terug een schade G40 gesloopt. Dat was deze auto: Klik (http://www.volksforum.com/albums/files/2/2/2/3/IMG_9144Small.JPG)
Het was de bedoeling om dit blokje in mijn Racepolo (http://www.steilheck.nl/smf/index.php/topic,3851.0.html) te lepelen, alleen het nadeel hiervan is dat je dan met een hoger vermogen zit dan op kenteken staat. Opzich niet zo'n probleem, alleen je bent toch een redelijk opvallende verschijning. En ik heb geen zin in nieuwsgierige agenten, die even willen weten of alles voldoet aan de wettelijke eisen. -wanker- ;)
En toen deed zich de gelegenheid voor om via marktplaats een ''kale'' originele NL G40 kas te kopen, deze werd als donor gebruikt voor een polo 1 G40 ombouw. Dus dat leek me een perfecte basis met twee belangerijke voordelen: Geen risico op gezeur met de politie & en een G40 blokje wat makkelijk in te bouwen is.
Dus vandaag heb ik hem opgehaald, best nog de nodige kilometers voor afgelegd. Vanuit Apeldoorn naar Lelystad om de G40 op te halen ==> G40 naar stalling in broekland (Iets boven Deventer) gebracht ==> Daar de Racepolo opgeladen en naar Serge in Ede gebracht en vervolgens weer terug naar Apeldoorn. Al met al goed voor een 300 kilometer sturen, nouja sturen... ik heb helaas geen E rijbewijs, dus mijn moeder heeft gestuurd. -hug-
Was helaas mijn camera vergeten, dus ik heb alleen een crappy telefoon pic voor jullie:
(http://www.volksforum.com/albums/files/2/2/2/3/DSC04861resized.jpg)
Plannen voor de auto moeten nog een beetje vorm gaan krijgen, maar wat wensen zijn er natuurlijk al wel: :)
- Rolkooi, gelast en het liefst doorlopend tot aan de voorpoten.
- Goede kuipstoeltje's
- H & R cup-kit o.i.d.
-......
-......
Voorlopig zal het hier rustig blijven, eerst lekker verder werken aan de Fox. -klus-
-
In iedergeval een (zo op een crappy foto te ziene) nette originele nederlander:
VOLKSWAGEN POLO COUPE G40 83 KW U9
Merk VOLKSWAGEN
Handelsbenaming POLO COUPE G40 83 KW U9
Brandstof Benzine
Vervaldatum APK 29-04-2008
Datum aanvang tenaamstelling 28-02-2008
BPM € 3136
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Uitvoering
Omschrijving van de inrichting coach met achterklep
Kleur(en) PAARS
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1272 cm3
Vermogen 83 kW
Massa & laadvermogen
Massa leeg voertuig 805 kg
Toegestane maximum massa voertuig 1.250 kg
Maximum te trekken massa:
- ongeremd 402 kg
- geremd 650 kg
Datum eerste toelating 19-02-1993
Datum aanvang laatste tenaamstelling 28-02-2008
Datum eerste afgifte Nederland 19-02-1993
Wacht op keuren Nee
-
withstupid Mooie basis toch? En voorzover ik het heb kunnen bekijken nog vrij van carrosserie-scheuren. -ja-
-
Mocht iemand interesse hebben, deze mag eventueel weg.
Het gaat dan om een kale G40 carrosserie dus zonder: interieur (d.w.z. Achterbank, stoelen & dashboard), motor en G40 ophanging.
Interesse? Doe mij dan even een Pm. -thumbsup-
-
tis dat ik dr geen verstand van heb -dunno- want anderss...wat een mooi autootje -sturen- -naughty-
-
Nou het is echt geen plaatje van een auto hoor, daarbij staat hij al een tijdje bij een boer in de buitenlucht gestald. Hij zal dus inmiddels meer groen dan paars zijn. :)
Waarschijnlijk ga ik deze week weer naar die Boer toe om de rocco te stallen, dus dan kan ik ook foto's maken van de huidige staat als er geïnteresseerden zijn. ;)
-
Zonde om een originele Genesis zo in de buitenlucht te laten verpieteren -boehoe-
Het is dat ik geen plek heb, anders had ik hem graag komen halen!
-
Mooie donor voor de GT idd -klus-
Kale kas is niks bijzonders aan.
-
Mooie donor voor de GT idd -klus-
Kale kas is niks bijzonders aan.
Ja daarom, G40 blokje kan eventueel in de GT. -klus-
Kas mag daarom wel weg, aan de andere kant kost deze manier van stallen niet zo gek veel. En wie weet komt er weer eens een schade G40 langs, dan kan alles zo overgebouwd worden. Hemeltje, tapijt, deurpanelen, dashboard kabelboom e.d. Het zit er allemaal nog gewoon in.
Maar is dit niet wat voor jou Sjon? Kan je mooi je 16v overbouwen, komt het kenteken vermogen en werkelijk vermogen ook weer overheen. -naughty-
-
a. Doordat er veel van die paarse zijn, vind ik de kleur niet bijzonder.
Wel een mooie kleur, maar niet bijzonder.
b. Na 31-12-1992 is een kat verplicht => no go for me.
Kan 't kenteken wel 'omhangen', maar dan is 't voordeel weg.
En ik maak me eigen niet zo druk om 't feit of 't vermogen wel of niet op kenteken staat.
c. Nog meer werk => nee, dank je.
Laat mij maar lekker doorprutsen aan de Montana -dj-
-
a. Er zijn vast minder paarse G40's dan Montana groene 2f's
Daarbij vinden de Duitser het ook prachtig zo'n Genesis, leuk voor het polotreffen am ring -prut-
b. Misschien word het wel tijd om een beetje aan het mileu te gaan denken, dus eronder die Kat. -nana-
c. Je moet het niet zien als werk, maar als hobby. -klus- ;)
:)
-
a. Oh ja, maar bedoelde eigenlijk dat er maar weinig mafkezen zijn
in dit ('ons') wereldje met montanagroen.
b. Opzouten met die vermogensremmer.
CO2-uitstoot valt mee met motorfietscarb's.......alhoewel......dat wordt alleen gemeten bij stationair.
c. Is ook wel hobby, maar ga niet nog meer hobby op me hals halen
-
a. Oh ja, maar bedoelde eigenlijk dat er maar weinig mafkezen zijn
in dit ('ons') wereldje met montanagroen.
b. Opzouten met die vermogensremmer.
CO2-uitstoot valt mee met motorfietscarb's.......alhoewel......dat wordt alleen gemeten bij stationair.
c. Is ook wel hobby, maar ga niet nog meer hobby op me hals halen
bij teveel projecten ,blijven teveel projecten staan die niet afkomen -hug-
-
d. dan komt het motorvermogen nog niet overeen
-
Vandaag de GT opgehaald en ook de G40 weer eens gezien, staat nu al ruim 2,5 jaar buiten en hij word er niet veel knapper van moet ik zeggen. -wanker- Zit er nu over te denken om de auto weer in rijdbare staat te gaan brengen.. -klus-
(http://www.volksforum.com/albums/files/2/2/2/3/IMG_30451024x768.JPG)
(http://www.volksforum.com/albums/files/2/2/2/3/IMG_30611024x768.JPG)
-
die kan ook wel een was/poets beurtje gebruiken joh
-
hmm, zonde van dat karretje... -boehoe-
hopelijk wordt ie snel opgekocht of in goede staat teruggebracht, want zo'n openlucht stalling vind de roestduivel nogal leuk...
-
Buitenkant is roestvrij en verrassend netjes eigenlijk, onderkant weet ik niet.
die kan ook wel een was/poets beurtje gebruiken joh
joh, ech woar? :)
-
Het scheelt een hoop dat ie op stenen staat ipv gras.
-
Twijfel, twijfel, twijfel... Heb wel zin om deze weet te gaan opbouwen en origineel te maken. -klus-
Helaas heb ik geen boekjes meer bij de auto, ik heb al met de vorige eigenaar contact gehad maar hij heeft ze ook niet meer. -boehoe- Wat denken jullie? In hoeverre is het de moeite waard om een origineel Nederlandse G40 klaar te maken, waar geen historie bij is en die niet meer de originele motor heeft?
-
Liever spijt van de dingen die je wél gedaan hebt,
Dan spijt dat je dingen niet gedaan hebt!!!
-nana-
-
Liever spijt van de dingen die je wél gedaan hebt,
Dan spijt dat je dingen niet gedaan hebt!!!
zo is het en niet anders.
-
ik zeg opbouwen dat ding,er worden al zat G40jes gesloopt.
-
nou idd! twordt misschien geen 100% originele maar dat maakt ook niet iedereen uit!
-
Matching Numbers is bij Porsche heel belangrijk.. maar bij Polo?
-
Misschien hecht ik er zelf ook meer waarde aan dan anderen, zou zelf zo'n auto liever met boekjes kopen.
-
Misschien hecht ik er zelf ook meer waarde aan dan anderen, zou zelf zo'n auto liever met boekjes kopen.
Martin, no offence, maar het is idd geen Mustang, Corvette of 911...
Ik geloof niet dat het enige waardevermeerdering heeft als hij z'n orginele torretje nog zou hebben! Zo'n bijzonder model is het op dit moment niet (nog) niet! En echt veel waard wordt ie nooit, ook al maak je em helemaal orgineel!
Een orginele 2F G40 is gewoon een heerlijke "sleeper" waarmee je heel veel BMW's of dikke lease diesels behoorlijk voor schut kan zetten!! Mijn gevoel zegt opknappen en je daily van maken!!!
-
Torretje maak ik me ook niet zoveel zorgen over, gebrek aan boekjes en dus enige vorm van historie wel.
G40 is in Nederland behoorlijk ondergewaardeerd en ik vind het jammer dat er zoveel gesloopt worden, daarom overweeg ik ook deze weer klaar te maken hoewel er nog behoorlijk veel onderdelen missen. Ga voor de grap eens op mobile.de kijken naar de prijzen van G40's, laag aanbod en mega prijzen.
Maargoed, denk dat ik zo langzaamaan maar eens onderdelen moet gaan verzamelen. :)
-
Persoonlijk denk ik juist dat de G40 in Nederland nogal óvergewaardeerd is. Ik denk dan ook dat ze niet op Mobile.de staan omdat ze al plat zijn, uitgezonderd de duurdere auto's van de Duitse KoenG40's van deze wereld, zeg maar...
-
-off-
Binnen nu en een paar jaar gaan de prijzen voor nette originele G40's zeker stijgen denk ik, ik denk dat ze nu wel op z'n goedkoopst zijn. De prijzen staan niet in verhouding tot voor wat ze bij onze buren worden aangeboden en ze lijken soms wel bij bosjes gesloopt te worden hier.
Probleem is dat ze nog niet echt als volwaardige youngtimer gewaardeerd worden (in NL. dan), wanneer dat wel gebeurt dan gaan ze zeker in prijs stijgen, zeker de Genesis modellen.
http://www.google.nl/m/url?client=safari&ei=nafITKCwJKS5jAfOzZvfAg&hl=nl&oe=UTF-8&q=http://www.oldtimer-info.de/aktuelles/Youngtimer_Preise_2008/bericht.htm&ved=0CBAQFjAC&usg=AFQjCNELlc3qLHqsdlHuhEcEXZTgzEDt2w
-
Hoe is de staat van de genesis verder?
Blanke lak laat nergens los?
Deukjes?
Geen roest, ook niet aan de onderkant?
Buitenkant wel compleet, dus bumpers en strips enz enz.
Heb namelijk een complete G40 genesis staan,met een slechte carosserie.
Die is krom,en de blanke lak laat overal los.
Mocht jij deze niet opmaken, en hij is verder nog goed....
-
Arno ik heb je een uitgebreide mail gestuurd met meer informatie en foto's. -thumbsup-
-
Kleine update.
Arno gaat toch een 2f steilheckie opbouwen dus geen interesse in mijn kas, dus waarschijnlijk ga ik hem toch weer compleet maken.
Gisteravond cup-frame opgehaald bij Arno, dus gelijk maar even van de gelegenheid gebruik gemaakt om de lader te controleren. Blijkt dat hij wel aan revisie toe is, dat zou tevens zijn eerste worden want de lader is nooit uit elkaar geweest en ziet er nog goed uit van binnen. Nu dus maar eens gaan sparen voor een revisie en onderdelen gaan verzamelen om deze auto weer compleet te maken. -klus-
(http://www.volksforum.com/albums/files/2/2/2/3/IMG_4195.JPG)
-
Nou 'kleine' update? Hij zou weg, nu blijft ie :) -klus-
-
Mooi nieuws Martin,blijft er nog een Genesis over.
en beter dat de lader nog netjes is. -thumbsup-
-
Mooi dat er een G40 van de sloop gered wordt... -thumbsup-
Maar waarom is een Genesis nou zo speciaal? Het zijn juist bijna allemaal genesis uitvoeringen die ik zie?!
-
Ja in Nederland misschien, maar over de grens ligt dat wel even anders. Maar waarom er hier zoveel in Genesis uitvoering geleverd werden is mij ook niet helemaal duidelijk. -dunno-
-
zoveel nette genesis zie je ook niet meer hier op straat.
-
Net even de caravan voor mijn ouders opgehaald, dus ook de genesis weer gezien en ik kan wel rustig zeggen dat hij nu echt heel groen is geworden. Daar hoort gewoon een A-Label bij :D
Maar ook even onder de auto gekeken en hij ziet er nog best OK uit, weinig roest. -thumbsup-
-
tja.....polo's zijn eenmaal millieu vriendelijk. :)
-
het wordt tijd dat er wat met die auto gebeurt, blijft zonde. Rust = roest
-
Valt mee hoor, niet veel meer dan iedere andere Polo die altijd buitenstaat. ;)
-
update?? -nana-
-
Tss, nee zeg pas als er mos op het dak groeit ga ik hem aanpakken. :)
-
Ow......dagt duurt nog wel even. :)
-
[IMPULS AANKOOP MODE AAN]
Interieur, dasboard en mistlampen telefonisch aangeschaft, vanavond ophalen. -oops-
[/IMPULS AANKOOP MODE UIT]
:)
-
-thumbsup-
Ik begrijp dat er inmiddels mos op staat -nana-
koop dan ook nog even dit:
(http://213.189.27.95/shop/data/1299695021d.jpg)
kun je daarna lekker aan de slag :D :D
-
Volgende 'wreckes to riches'? :)
-
@Roel, weet niet of dat spul sterk genoeg is. -naughty-
@Gerard, We will see, eerst maar eens naar huis halen en zien of er uberhaupt nog wat van te maken valt.
-
Net terug, na 360 km rijden. -sturen- Nederland kan toch best groot zijn soms. :)
Onderdelen zijn in hele nette staat, km teller de erbij zat stond pas op 111.000 km dus dat verklaard een hoop. Zelfs de originelen Genesis matten waren nog niet door gesleten. Mistlampen ook als nieuw, zonder scheurtjes of doffe lenzen. Dus dat is een goed begin, nu hopen dat de auto nog een beetje netjes is. Die ga ik ergens deze week ophalen waarschijnlijk. -thumbsup-
Plaatjes volgen morgen, nu eerst pitten. -zz-
-
For the record, het nog niet schoongemaakte interieurtje. -thumbsup-
(http://www.volksforum.com/albums/files/2/2/2/3/IMG_58231024x768.JPG)
-
For the record, het nog niet schoongemaakte interieurtje. -thumbsup-
Ziet er zo al goed uit -thumbsup-
-
Nou hij staat weer thuis. -thumbsup-
(http://www.volksforum.com/albums/files/2/2/2/3/IMG_58431024x768.JPG)
(http://www.volksforum.com/albums/files/2/2/2/3/IMG_58471024x768.JPG)
(http://www.volksforum.com/albums/files/2/2/2/3/IMG_58481024x768.JPG)
Bewijs, er staat mos op. :)
(http://www.volksforum.com/albums/files/2/2/2/3/IMG_58491024x768.JPG)
Zoekplaatje! Wat hoort hier niet thuis... :D
(http://www.volksforum.com/albums/files/2/2/2/3/IMG_58611024x768.JPG)
Zaterdag wil ik hem eens goed gaan schoonmaken. -klus-
-
geweldig dat vogelnest :)
interieur zit er nog netjes uit zo te zien -thumbsup-
-
lolz, zo lang heeft ie dus stilgestaan. Al een blokje ervoor liggen?
Overigens, wat voor uitlaat hangt daaronder? Ziet er redelijk subtiel uit!
nu aan de slag!
-
geweldig dat vogelnest :)
Mooi he, heeft er toch nog iemand plezier van gehad de afgelopen twee jaar. :)
lolz, zo lang heeft ie dus stilgestaan. Al een blokje ervoor liggen?
Overigens, wat voor uitlaat hangt daaronder? Ziet er redelijk subtiel uit!
nu aan de slag!
Jep blokje staat hier al thuis, e.a aan specifieke G40 delen ontbreken nog maar die sprokkel ik wel bij elkaar de komende maanden. Uitlaatje is een Sebring of Remus, ik vind het persoonlijk een veel te grote pot voor onder een polo dus die gaat er zeker onderweg. Dus als je interesse hebt. ;)
Aan de slag? Ik zit hier zeker geen duimen te draaien, terwijl ik dit typ staat het golfje 1 van mijn broer te drogen. Net het achterkantje hersteld na een flinke schade. -klus-
-
heb je maar even een pmmetje gestuurd ;)
-
Vogelnest = openlucht filter
Kleur = mosgroen
-welkom- thuis
-
SNIK.....ik pink net even een traantje weg. :)
Volgens mij is het nog een nette basis om er wat mee te doen.
-
Heb nog wel een mooi G60 ladertje voor je in de aanbieding -naughty-
http://link.marktplaats.nl/464527012 (http://link.marktplaats.nl/464527012)
-
En.....Kate Moss al verwijderd?
-
Heb nog wel een mooi G60 ladertje voor je in de aanbieding -naughty-
http://link.marktplaats.nl/464527012 (http://link.marktplaats.nl/464527012)
Ouwe handelaar... -nana- Misschien mag je tzt mijn G40 lader wel reviseren, een G60 lader komt er sowieso niet op.
En.....Kate Moss al verwijderd?
Jep! She is gone. :)
Gister de kas even op bokjes gezet en gestript zodat ik hem goed kon schoonmaken. O.a bumpers, koplampen en lijsten heb ik eraf afgetrokken om vervolgens de auto goed schoon te maken.
(http://www.volksforum.com/albums/files/2/2/2/3/IMG_5868.JPG)
(http://www.volksforum.com/albums/files/2/2/2/3/IMG_5870.JPG)
(http://www.volksforum.com/albums/files/2/2/2/3/IMG_5874.JPG)
(http://www.volksforum.com/albums/files/2/2/2/3/IMG_5880.JPG)
(http://www.volksforum.com/albums/files/2/2/2/3/IMG_5886.JPG)
(http://www.volksforum.com/albums/files/2/2/2/3/IMG_5895.JPG)
Na een goede inspectie kan ik de volgende plussen en minnen opsommen.
+ Over het algemeen een mooie harde kas.
+ Geen zichtbaar schade verleden.
+ Lak is nog behoorlijk mooi, even flink polijsten en het is gewoon weer een nette Genesis.
+ Tot nog toe geen ''G40'' scheuren gezien.
+ Wielranden allemaal nog hard
- Accuwak
- Ophangsteun eindemper is lelijk verlast om hem sterk genoeg te maken voor de (niet 86c) ''Croma'' Sebring eindemper.
- Twee putjes in het dak, zijn eventueel te restylen denk ik.
- Motorkap heeft veel steenslag
- Linkervoorscherm heeft een lelijke roestplek.
Over het algemeen positief dus, toch ben ik er nog steeds niet helemaal over uit of ik hem weer ga opbouwen. Het gaat toch wel een dure en tijdrovende klus worden om hem weer helemaal compleet te maken namelijk.
-
Zo, dat ziet er beter uit -thumbsup-
Vind de - puntjes persoonlijk in het niets vallen ten opzichte van de + punten, maar goed wel zoals je zelf al zei, geld en tijd gaat t kosten..
Je kan m altijd nog als bouwpakket verkopen :)
-
Wat mist er dan zoal nog?
Ach, ze worden in betere staat gesloopt, en in mindere staat "gerestaureerd".
Ziet er iig uit als een hele goede basis voor de laatste optie!
-
Wat mist er zoal?
Draagarmen, remmen, uitlaat vanaf kat, degelijke verlaging, G lader aan revisie toe, setje nieuwe banden en dan nog 1001 kleine onderdelen. Al met al zit je zo door de 1000 euro heen voordat hij weer de weg op kan.
Het is inderdaad een prima basis om klaar te maken en eigenlijk te goed om te slopen.
Ik ga daarom van de week maar eens een plannetje maken om te bekijken wat haalbaar is en dan de knoop doorhaken. -thumbsup-
-
want? mogelijk nog slopen?
Je hebt al een heel interieur gekocht. volgens mij heb je de keuze al gemaakt.....
Succes met je 'knoop' :)
-
...Het is inderdaad een prima basis om klaar te maken...
(http://www.energieverbruik.org/nem2010/kopie%20van%20ik%20zeg%20doen.jpg)
-
Wat mist er zoal?
Draagarmen, remmen, uitlaat vanaf kat, degelijke verlaging, G lader aan revisie toe, setje nieuwe banden en dan nog 1001 kleine onderdelen. Al met al zit je zo door de 1000 euro heen voordat hij weer de weg op kan.
Het is inderdaad een prima basis om klaar te maken en eigenlijk te goed om te slopen.
Ik ga daarom van de week maar eens een plannetje maken om te bekijken wat haalbaar is en dan de knoop doorhaken. -thumbsup-
maar voor die 1000 euro heb je dan wel een g40 op de weg waarvan je weet dat ie goed is en naar het zin is
-
Dan zou ik hem voorlopig rustig aan opbouwen,de groene afmaken en verkopen.
Zo zou je eventueel de G40 kunnen bekostigen.
-
maar voor die 1000 euro heb je dan wel een g40 op de weg waarvan je weet dat ie goed is en naar het zin is
Dat zou voor mij dan ook de belangerijkste reden zijn om hem toch klaar te maken.
Maargoed eerst even een beun klusje afmaken wat ik heb staan, daarna maar eens een kosten plaatje maken. -thumbsup-
-
deze zit gewoon nog beter in de lak als de mijne als ik zo de foto`s bekijk -thumbsup-
-
Martin ik denk een leuk project, in ieder geval niet gaan slopen maar maken. Ik denk wel dat duizend euro zo weg is als je hem heel netjes wilt maken....
Het spuiten en een glader zijn al nodige kosten, maar toch rustig gaan opknappen dat ding -thumbsup-
-
Hak.. Knoop... we gaan door! -klus-
Net even het linker voorscherm gepolijst om te zien of de lak nog een beetje te redden is... en dat gaf toch wel de doorslag. -love-
(http://www.volksforum.com/albums/files/2/2/2/3/IMG_5935Large.JPG)
(http://www.volksforum.com/albums/files/2/2/2/3/IMG_5933Large.JPG)
Nu eerst maar eens een to-do lijstje maken. :)
-
Hak.. Knoop... we gaan door! -klus-
Nu eerst maar eens een to-do lijstje maken. :)
-thumbsup-
maar dat je goed kon poetsen wisten we natuurlijk al :)
-
-thumbsup-
Als je nog meer wilt oefenen op violett-touch Perleffekt dan heb ik ook nog wat staan -naughty-
-
-thumbsup-
Gaat een mooie worden Martin, dat geloof ik wel -naughty-
-
Afgelopen tijd niet zo gek veel gehobbyd, maar tussendoor toch nog kans gezien om een bok te maken met wieltjes zodat ik de auto vrij makkelijk kan verplaatsen tijdens de opbouw. Op deze manier ben ik wat flexibeler met de garage ruimte en kan ik de auto zelfs naar buiten zetten als ik binnen meer ruimte nodig heb.
Materiaal gehaald bij een lokaal constructiebedrijf.
(http://www.volksforum.com/albums/files/2/2/2/3/IMG_5938Large.JPG)
En daarvan dit in elkaar gebakken.
(http://www.volksforum.com/albums/files/2/2/2/3/IMG_5949Large.JPG)
Vandaag de auto erop gezet en de voorwielophanging gedemonteerd.
(http://www.volksforum.com/albums/files/2/2/2/3/IMG_5981Large.JPG)
(http://www.volksforum.com/albums/files/2/2/2/3/IMG_5996Large.JPG)
Tip voor mensen die ook zoiets willen maken, gebruik hardere wieltjes dan rolt die net even wat makkelijker. ;)
-
tip: rubberen blokken tussen t wielstel en de kas, Nu beschadigd de kas!
Maar goeie oplossing wel -thumbsup-
Neem aan laswerk?
-
Nee hoor, ik doe het al jaren zo met bokjes. Gaat prima, zonder beschadigingen. -thumbsup-
Bokje is inderdaad in elkaar gelast, kom later zeker van pas voor andere polo's. -klus-
-
Nee hoor, ik doe het al jaren zo met bokjes. Gaat prima, zonder beschadigingen. -thumbsup-
precies. zou er zelf ook blokjes onder leggen maar is meer voorzorg dan nodig. Het is er tenslotte ook voor gemaakt.
Netjes hoor Martin! -thumbsup-
-
He Martin! Cool dat je nu eindelijk toch aan deze Genesis begint!!!
Veel plezier met opknappen!
-
Keuzes maken...
Na lang wikken en wegen besloten deze toch te gaan slopen. Redenen: tijdgebrek, teveel kleine dingen die me niet zinnen aan de auto, maar bovenal vind ik het erg jammer dat ik steeds maar niet aan de GT toekom.
Dus..... nu verder strippen en maandag word hij opgehaald.
-
And she is gone. -thumbsup-
(http://www.volksforum.com/albums/files/2/2/2/3/IMG_0038.JPG)
(http://www.volksforum.com/albums/files/2/2/2/3/IMG_0039.JPG)
(http://www.volksforum.com/albums/files/2/2/2/3/IMG_0041.JPG)
(http://www.volksforum.com/albums/files/2/2/2/3/IMG_0047_133791_original.jpg)
Handig, zo'n busje! :)
-
Blijft zonde, maarja keuzes zijn er om gemaakt te worden he, deze keer in het nadeel van de g40.
-
weer een genesis g40 minder, zo worden ze steeds meer waard :)
-
toevallig nog een volledig ophanging liggen van een G40 ?
-
Nope