Het Polo86c Register
Algemeen forum => Techniek => Topic gestart door: janko op zo, 28 sep 2003, 17:35:01
-
afgelopen nacht is er (weer eens) ingebroken in m'n polo 2 coupe uit '88. hoe ze binnen zijn gekomen, is niet te zien, maar ze hebben in ieder geval geprobeerd de auto te starten. de stekker aan het contactslot was losgetrokken en er is geprobeerd met een draadje de auto zo te starten. het is ze niet gelukt de auto van z'n plek te krijgen, want deze stond in het stuurslot. deze hebben ze proberen te forceren maar dat is niet gelukt. maar mijn sleutel past nu ook niet meer en dat is kut. nu moet er n nieuw contactslot in, maar ik ben er niet achter hoe dit moet.
hoef ik alleen het contactslot zelf te vervangen of moet het hele stuurslot er mee af? het contactslot zelf heb ik er zo niet uit kunnen krijgen, weet niet hoe dit moet en of dit kan?
wie kan mij helpen? alvast bedankt,
janko
-
Ik kan je wel ff helpen maar dan moet ik eerst ff foto's maken waar je presies een gaatje moet boren! Ik moet er ook ff achterkomen hoe ik die foto's in een topic krijg! Of iig een link er naar toe! Dennis??
-
laat maar, is al klaar
-
Ik zal het bovenstaande ff vertalen voor de medeforummers die niet lezen wat er bedoeld wordt .
Hij bedoelt eigenlijk : heel hartelijk bedankt Jorp voor je bijna genomen moeite !!
@ Janko : je komt hier vast alleen met een vraag als je hulp nodig hebt . Daar is ook niks mis mee hoor .
Weet nu alvast hoe een hoop mensen op je volgende vraag gaan reageren :)
-
Ik kan je wel ff helpen maar dan moet ik eerst ff foto's maken waar je presies een gaatje moet boren! Ik moet er ook ff achterkomen hoe ik die foto's in een topic krijg! Of iig een link er naar toe! Dennis??
Foto in een topic:
gebruik de knop image rechts boven de tekstbox waarin je het antwoord schrijft.
Dan kun je de link naar de foto opgeven.
De foto moet dan al ergens op een webserver staan.
Uploaden naar het forum gaat (helaas) niet.
-
...
Uploaden naar het forum gaat (helaas) niet.
Waarom eigenlijk niet ? Geen plaats of wordt dit gewoon niet ondersteund door Ikonboard 3.1.1 ?
-
geen idee. Gloof dat t niet word ondersteund,.. of we zijn er nog niet achter hoe :-)
-
De plaats is er wel..
Zal es ff gaan kijken of het kan.. :)
-
Volgens mij werkt het nu wel !
-
Als je nu een antwoord post, zie je onderaan een vakje met daar in attach file. Als je daar een plaatje van je computer selecteert wordt ie online gezet. LEt wel op de maximale grootte van het bestand (staat er bij!)
Veel plezier
-
Gelijk maar ff probere dan :)
-
Gelijk maar ff probere dan :)
Werkt prima, alleen kun je met "edit" niet het plaatje weghalen of veranderen....dat wordt wel goed opletten dus..
-
dan ga ik het ook maar eens proberen.
-
hebbie ook nog een voto van de auto d'r naast?
(links, groene passat?)
-
sorry jaap maar die stond niet op de foto. :(
-
audi 80 met Ronal Kleeblatt's in7x13" :)
-
ps: met oude bekende op de 1e foto :P
foto 2
-
en de velg ...
-
Wat een stink velgen :) :)
Vind ze overigens in zwart niet super uit komen,. maar das kwestie van smaak
is wel een bruute bak.. lag zeker ook nog een lekker dikke 5 pitter in? (alhoewel het luchtfilterhuis anders doet vermoeden)
-
kendie wielen ,ronals uit de jaren 70 ;)
ach dit blijft n og steeds leuk
-
Hé die foto ken ik nog niet! Blijft een leuk gezicht die koffers.
Ik heb trouwens sinds eergister een originele radio van Blaupunkt (houtlook frontje) uit 1977 en ik wacht nog op mijn jaren 70 12V koffiezetapparaat. :)
Klaar voor de volgende meeting!
-
Wintertreffen in No-speed?
-
Wintertreffen in No-speed?
Inderdaad!
Met koffie van Michiel en Marjolijn en erwtensoep van Wendy en Serge?
-
misschien zi t dit dan op mijn gt
-
- Fireblade carburateurs -
Nooit gedacht dat Serge zo gek zou zijn, maar goed: er komt dus een HONDA onderdeel op de coupe van Serge...
Maar ach:
4 carbs 'ala stromberg' (variabele venturi)..
met een beetje werk moet je dan toch wel aan een verhouding van 9 pk per cc komen... en das meer dan 100 pk per liter..
-
dat plaatje van jaap zijn drosselkleppen met multi in jectie van de latere versie .ook leuk in combi met turbo.........
-
alles met een turbo is leuk..
Ik hou het gewoon bij knutselvreugde..
BTW: 't bordje: 'Pas op: Geverfd' dat bij jullie in de flat HING, HANGT nu ergens anders :-)
-
als er "nat" op dat bordje had gestaan, had tien hem om met een string :D
-
en dan noemen ze mij enge vent als je iets anders monteert als solexen ,dellorto's of webers :D
-
Met koffie van Michiel en Marjolijn
Dat gaan we geloof ik maar niet doen. 2 kopjes in een kannetje.... Gaat dan wel erg lang duren. Maar hij is wel leuk!
Waar een mens al niet blij mee kan zijn :)
-
en de "nieuwe" radio. Blaupunkt Braunschweig uit 1977.
-
Hmmm... heb net een GL-motortje op de kop getikt...
Kostte weinig en het is niet ver rijden (een halve tank ver). Dus dan kan je zoiets soms niet laten liggen... GL-kop komt natuurlijk, samen met die fijne 40-er Dellorto'tjes, op het ABD 1.4 onderblok wat ik nog op de kop moet tikken.
En zo mijn waarde vrienden, spaar je met een beetje geduld en een vleugje geluk, toch voor weinâch een wrede motor bij elkaar... Nu resten mij nog het onderblok, een 4-2-1 spruitstuk, een 8p-bak en een 86c-G40 (1 van de 500 ;) ) uitlaat...
-
86c-G40 (1 van de 500 ;) ) uitlaat...
Volgens mij is die van een GK hetzelfde.
-
Jup.
GT uitlaat = G40 uitlaat (qua diameter). Misschien dat
de eind-demper iets anders is.
-
neem voor een 1.4 wel een 50mm diameter uitlaat anders rij je met dikke wangen rond :D
-
Goeie tip!
Maar dus G40(86c)-uitlaat is 50 mm? En GT ook?
Volgens mijn info wijkt de einddemper van de G40(86c) af van die van de GT(86c)...
-
Dikke wangen?
-
g40 is 48mm uitwendig.sportpijp g40 is 50 mm