Het Polo86c Register
Algemeen forum => Techniek => Topic gestart door: dekilo op di, 25 okt 2011, 21:20:39
-
Hi,
Ik ben een GW (golf 1) bak aan het vervangen voor een GF bak.
(http://i41.photobucket.com/albums/e292/dekilo/DSCF3076.jpg)
Zoals op de foto te zien links GF bak rechst 2 onderdelen GW bak.
Kan ik de schakelstang houder aanpassen op een of andere manier om deze passend te krijgen of heb ik een speciale voor de GF bak nodig.
Heeft iemand een fotootje van het onderdeel gemonteerd op een GF bak?
-
En past dat spul rechts op de foto (wat ik herken als zijnde Polo86c-spul) niet op de ingaande schakelstang? -dunno-
Zie links ook gewoon zo'n boutje met punt onderin de schakelvinger, omwisselen en klaar -dunno-
-
Inwendige diameter van GF polo bak is groter dan de DIkte ingaande schakelstang.
Ik denk dat ik een busje ga maken of vastlassen!
-
Ah, ja dan mot je creatief zijn.
Btw: bakcode GF vind ik niet terug als zijnde Polo-bak.
En een GW is bij de Polo's alleen geleverd in de Formel E
-
Ah, ja dan mot je creatief zijn.
Btw: bakcode GF vind ik niet terug als zijnde Polo-bak.
En een GW is bij de Polo's alleen geleverd in de Formel E
Heb je wat meer info over een Formel E?
-
GF is een Golf/Jetta of Scirocco bak,deze bak werd al in Februari 1974 op een Sirocco geleverd.
GW is op een Polo/Derby/Golf en Jetta geleverd.
De GF heeft een andere schakelas zoals je hebt gemerkt.
-
Heb je wat meer info over een Formel E?
Polo 2 1.1 motorcode HB met verhoogde compressie + wat maatregelen om h'm 'zuiniger' te maken.
Zuiniger tussen haakjes, want uit me hoofd gezegd betrefd dat niet veel meer dan een achterklepspoiler
en een zo'n ecometertje in dashboard.
Of die GW-bak uberhaupt iets in de trend van 3+E was ofzo, weet ik zo 123 niet, heb de bakverhoudingen
niet bij de hand.
-
Polo 2 1.1 motorcode HB met verhoogde compressie + wat maatregelen om h'm 'zuiniger' te maken.
Zuiniger tussen haakjes, want uit me hoofd gezegd betrefd dat niet veel meer dan een achterklepspoiler
en een zo'n ecometertje in dashboard.
Of die GW-bak uberhaupt iets in de trend van 3+E was ofzo, weet ik zo 123 niet, heb de bakverhoudingen
niet bij de hand.
én het eerste jaar was de Formel E voorzien van bolle spiegeltjes, waar de 'anderen' nog voorzien waren van de platte kaasplankjes.
( en vergeet natuurlijk de Formel E badge op de achterklep niet: altijd goed voor een litertje per 1000 km minder verbruik. -uitlachen-
-
én het eerste jaar was de Formel E voorzien van bolle spiegeltjes, waar de 'anderen' nog voorzien waren van de platte kaasplankjes.
Dat weet jij dan weer => zat niet in mijn hoofd -nana-