Het Polo86c Register
Algemeen forum => Voorstellen => Topic gestart door: conner K op zo, 03 jun 2012, 18:48:55
-
hoi hoi
ik ben dus conner K
heb van het weekend zo maar in eens een polo 86c coupe GT van 95 gekocht .. orgineel hollander dus das altyd goed :P
had er eerder al 2 maar helaas moest ze weg doen
alleen ze liet me staan vandaag .. denk dat de benzine filter dicht zit
dus even kijk bij de tech hoek :P
hier een pic van de polo
(http://i248.photobucket.com/albums/gg176/bcoupe25/IMG00236-20120602-1539.jpg)
-
-welkom-
-
-welkom- idd, ben benieuwd naar de rest van de auto!
-
Is dit niet een ex can Arno? Kleur en veel J in het kenteken,...
Welkom trouwens!
-
-welkom-
-
thnx
btw wou even toevoegen .. snelle reactie haha -thumbsup-
het is een 1.3 multipoint met digifant
rond om verlaagt standaart uitlaatje nog en staat ook nog op winterbandjes
hier nog een foto toen ik de polo kocht
(http://i248.photobucket.com/albums/gg176/bcoupe25/IMG00230-20120530-2044.jpg)
-
-welkom-
-
Is dit niet een ex can Arno? Kleur en veel J in het kenteken,...
Welkom trouwens!
Ja
en welkom trouwens -thumbsup-
-
woon in enkhuizen dus weet niet waar deze allemaal geweest is :) maar dat maakt niet uit geloof ik .. zou wel de history ervan willen weten oa wat er in zit en wat er allemaal aan gedaan is
-
Arno,1 van de oudere eigenaar van deze is hier nog actief.
En -welkom-
-
-welkom-
-
thnx allemaal .. kan iemand vertellen hoeveel vermogen de gt heeft?? deze is wel rete snel om het zo tezeggen .. mn oude polo was ook 1.3 multiepoint maar lang niet zo snel als deze
-
Een GT kan 55 of 75 pk hebben , op je kentekenbewijs staat hoeveel kw je hebt .
40 kw is trouwens 55 pk :)
-
55 is het zeker niet hahaha want hij is sneller al smn oude polo namelijk btw waar kan je het aan zien?
-
Op het deel 1 van je kentekenpapieren staat alle info die je nodig hebt .
-
of op je papieren zoals hij al aangeeft. maar die vermeldt 55 pk (40kw)
ander optie is om de klep open te maken en te zoeken naar een motorcode of even een foto van de motorruimte hier te posten :)
-
zit een andere motor in denk ik zomaar want orgineel was monopoint had ik al gezien
-
Volgens mij is deze toen door Arno omgebouwd naar een 75 pk 3f blok.
-
ok dan weet ik dat ook gelijk aangezien er ook een hele andere pomp onderhangt die ik toen onder mijn polo had hangen .. maar goed maakt mij niet uit rijdt wel lekker
-
ok dan weet ik dat ook gelijk aangezien er ook een hele andere pomp onderhangt die ik toen onder mijn polo had hangen .. maar goed maakt mij niet uit rijdt wel lekker
Wel makkelijk om te weten als je onderdelen gaat halen -thumbsup-
-welkom- btw
-
Ik heb net even in het projecttopic gekeken en het is inderdaar een 75 pk.
Volgens mij was dat gebeurt in 2005.
-
dat zeker hahaha heb nu even ruzie met de benzine toevoer :P maar das een andere topic
-
Ik heb net even in het projecttopic gekeken en het is inderdaar een 75 pk.
Volgens mij was dat gebeurt in 2005.
top dan weet ik genoeg hahah eventueel linkje? dan kan ik mooi even meespieken wat er allemaal aan gedaan is
-
Project topic is helaas alleen toegankelijk voor leden.
-
ok naja ik ben nu aan het kijken via het kenteken .. dus hopelijk wordt ik nog volledig lid :P
alsvast thanx
-
Zo veel info voor een paar euro, daar kan je geen boek voor kopen. (en je hoort bij de gezelligste familie van Ned. :) )
-
misschien moet iemand uitleggen wat je moet doen om volledig lid te worden :)
http://www.steilheck.nl/smf/index.php/topic,4255.0.html
-
-welkom-
-
-welkom-
En idd voor een paar euro een hoop info en een beetje historie van de auto is altijd handig en leuk toch?
iig veel plezier op t forum, en veel veilige km's -sturen-
greetz joene
-
Welkom, ik kom uit Hoorn dus bijna om de hoek -thumbsup-
-
hahah thnx wel leuk .. probleem als het goed is op gelost .. andere ontsteking er op en gaan -thumbsup-
-
Hopelijk blijft hij het goed doen.
@ Ronnie...daar kan de Tros niet tegen op. :)
-
Klopt, is mijn ouder polo.
Is mijn eerste polo trouwens.
Ik heb en toen een 75pk GT 3f blok in gebouwd.
En voor G40 remklauwen en schijven.
Voor mij is de polo van de oprichter van het vw team brabant geweest.
Ik heb de polo toen ook iets verlaagd, er zweven nog wel ergens foto's van de auto rond met schmidt revolution velgen eronder.
Voordat ik de polo toen weg deed is het open dakje, en rond het dakje nog opnieuw gespoten omdat de blanke lak daar los liet.
En de motorkap is toen gespoten omdat er een kras op zat.
Deur en wielstrips op kleur gespoten, en de achterbumper opnieuw gespoten.
Ramen donker heb ik niet gedaan, mistlampen ook niet.
Onderhoud was toen allemaal goed bij gehouden, maar wat er na mij allemaal gedaan is weet ik niet.
Arno
Bestuurdersdeur had toen al een klein deukje.