Het Polo86c Register
Algemeen forum => Techniek => Topic gestart door: Gert op wo, 08 okt 2003, 21:02:49
-
Ik heb er een koper voor alleen ik kan niet goed uitleggen hoe te bevestigen ..
Tzit in mijn kop maar om het in het nederlands uit te leggen .
Wie doet er een poging ?
Drei eckslenker foto
p.s. Erg irritant als die steeds zegt dat het een ongeldige foto is om te plaatsen als je m ergens host :(
-
...stabilisatorstang + dwars-reactiearmen uitbouwen en vervangen door dreiecks-lenker en daarbij alu hulpstukken in plaats van stabi-klemmen monteren, vastbouten; klaar ??.... ??
zoiets ?
-
volgens mij ook.
zoals markopolo het zegt.
of zitten we er allebij naast ??
-
idd stabi en draagarmen verwijderen .
lenker op stabi steun vast en dragarm bevestigings punt.
kind kan de was doen ;)
-
Muchas gracias
Had het niet beter kunnen zeggen .. integendeel ..
-
Als hij/zij er zelf niet uitkomt hoe die het moet bevestigen is het dan misschien niet beter dat hij/zij het ook niet zelf doet ??
-
hij/zij is handig genoeg maar ik kreeg het niet eenvoudig uitgelegd hoe het te bevestigen .. thats all !!
-
alright thanks everybody, this saturday i wil buy this dreickslenker from Gert, and wil install it on my polo G40.And then i can throw the car a little bit harder into a curve heheheh.
-
kortom,ik wilde ff moeilijk doen,maar snap nu hoe t erop moet en zaterdag ga ik ff langs Gertje de lenker ophalen.
arno
-
het is de moeite waard .rijd super lekker strak als een jong k*tje.
-
Ik vind de wat vatsiger oude katten altijd zo lekker "SPLAT" zeggen als je erover rijdt..
jonge katjes.. zijn zo lastig te raken..
-
daarvoor heb je dus een dreieckslenker :D .en anders is mijn carter wel laag genoeg :P
-
Ik vind de wat vatsiger oude katten altijd zo lekker "SPLAT" zeggen als je erover rijdt..
jonge katjes.. zijn zo lastig te raken..
Ervaring mee.....? unterfahrschutz doet wonderen. Bring'n home the bacon...... Roadkill-stew :P
-
zo gisteren vroeg op de avond ff de dreickslenker opgehaald,kon alleen de balie niet vinden voor papier :)
-
??
-
bordje op t toilet......
-
Komt waarschijnlijk omdat het niet vroeg op de avond was .. het was 00:30 uur op de zondagochtend :P
-
gisteren ook nog ff een verchroomd supersprint spagettiespruitstuk en een complete supersprint uitlaat gekocht zonder kat en zonder middendemper,mooie cupspiegels en een reserve g lader,Het is t nieuwe type g lader op een oud type moter, t was een polo classick ofzoiets volgens gert, was wel een beetje krom, zaten ook best apparte bumpers voor en achter op en zijn in goede staat,ook zaten er nieuwe koni veren en dempers op,t motertje had 93.000km gelopen,zou dat nog iets waard zijn denkt iemand hier?Ik wil eigenlijk dadelijk zonder kat rond rijden,maar kan ik er meer problemen mee krijgen of alleen met de keuring?Wil er best een kat onder zetten maar dan raakt ie de grond want die is te dik,zijn er geen andere platte types van een andere vw, of kan deze misschien doorgeslepen worden en gehalveerd worden?Of is de doorstroming dan niet meer voldoende?
arno
-
niemand een idee????
-
kat kun je verwijderen als het een k6 of u9 is van voor 93
-
eind 94 en in 95 op kenteken,dus dan zien ze t als een 95 er, misschien andere ideeen?
-
het is toch een 2f?
dan is wel een van de laatste met kenteken van '95.
-
kat leegstoten met stuk ijzer (keramiek brokkelt vrij makkelijk)kat omhulsel zit dan nog wel ondewr auto .......
-
en ff kijken naar de co afstelling.
-
maakt me niet uit of de kat volzit, scheelt toch maar weinig met vermogen,maar het is meer met een wegcontrole en ze letten erop en ze zien dat er niks onder zit heb ik kans dat ik de auto moet laten staan en een boete heb.En ik moet wat anders hebben want deze is echt te dik,rijdt m helemaal stuk en das zonde want t is pas een nieuwe....
-
zal wel mee vallen.
hoe laag is de polo nou eenmaal en welke maat wielen en banden heb je er onder?
-
6 cm verlaagd en 13 inch wielen,en geloof me, t valt echt niet mee want hij word al goed plat aan de onderkant de kat
-
weg controle??
In nederland?
-
Die zij idd zeldzaam.
Ben wel 's een keer aangehouden (jaar of 3 terug denk ik) door 2 rijksdient-wegverkeer figuren. Ze dachten dat ik door m'n veren gezakt was... ;)
"Oh U heeft de auto verlaagd, aha. U bent zelf gediplomeerd automonteur..hmm, maar volgens ons hangt er ook nog iets los onder Uw auto wat gevaarlijk dicht bij het asfalt hangt", ik heb ze vervolgens ff verteld dat bij een polo (steilheck) de uitlaat nu eenmaal onder de "achteras" doorloopt.
"Oh ja, idd die uitlaat hang wel laag ja..."
Ze waren wel ff nieuwsgierig of dat nu ook beter stuurde in bochten met die lage veren.... :D
Kortom, na een kwartiertje keuvelen kon ik mijn reis weer zonder problemen hervatten... -cool-
-
15 minuten aan de onbenullen .. werd ooit aangehouden omdat ik met 50 de bocht door ging en geen gordel omhad
Eerste mag en tweede : de jonge blauwe schandknaap had er nog nooit vwn gehoord dat er in een Audi 50 uit 1975 geen gordels standaard zaten ;)
-
hehehehe, ok maar tegenwoordig zijn ze erg streng op dat gebied,geluid ook,en vooral bij zo'n opvallend wagentje,ze zeiken zelfs over de kleine wieletjes,die steekten te ver uit achter naar hun zin..... dus weet t ff niej meerj........
-
Ze zou haast het idee krijgen dat ze niks beters te doen hebben......
-
wat kunnen ze beter doen dan inbraken onderzoeken ,auto kraakjes ,fietsers met licht waarschuwen ,boeven vangen ,juist stilzitten in hun flitsauto met koffie en krantje en jouw een donderpreek geven over dingen waar ze de klote verstand van hebben . :P
-
helemaal mee eens.