Het Polo86c Register
Algemeen forum => Techniek => Topic gestart door: Hofstay op wo, 26 nov 2014, 19:52:16
-
Ik vroeg mij af wat er anders is aan de lampkabelboom van een 2f G40 tegenover een normale 2f,
Ik denk mij te herinneren dat de kabels van de lambda zonde via de lampkabelboom liep bij mijn oude G40,
Helaas heb ik hiervan alleen de motorkabelboom bewaard.
Had er nooit echt bij stilgestaan tot een Belgische vw-fan mij op een meeting vertelde dat hij zijn G40 swap niet aan de praat kreeg omdat hij de ''kleine'' kabelboom miste, vandaar de vraag :)
Alvast bedankt -thumbsup-
-
Lambdasonde => contrastekker in beugeltje geschoven nabij inlaatspruitstuk => stekker gaat gewoon de motorkabelboom in.
Bij mijn weten niks met verlichtingskabelboom te maken.
Wat er anders is aan een G40-verlichtingskabelboom tov normale 2f?: ik zou 't zo 123 niet weten en/of kunnen bedenken.
-
Standaard voorzien van mistlicht-bedrading misschien? Is ook het enige dat ik kan bedenken...
-
Mistlampbedrading is los boompje t/m witte stekker bij parafan voor zekeringenkast
-
Waarschijnlijk koplamphoogte regeling.
Ik heb hier nog een verlichtings kabelboom liggen wat als het goed is uit een G40 komt.
Deze heb ik toen vergeleken met de gene uit me sedan en ik kon niks anders vinden dan alleen koplamphoogte regeling.
-
Bedankt voor de reacties -thumbsup-
Klinkt logisch inderdaad, zal deze week mijn motorboom nog eens nalopen om te kijken of er iets cruciaals aan mist.